Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

spor

  1. A

    Zıplama

    Merhaba yaşım 14 1.74 üm 53 kiloyum 2.70 e değebiliyorum buda 50-55 cm zıpladığımı gösteriyor ama ben smaç basmak istiyorum. Önerisi olan var mı 15 yaşıma gelene kadar smaç basmak istiyorum. Tekrardan karantina başlicağı için evde yapabileceğim şeyler lazım evde çoğu alet var spor yapmak için...
  2. A

    Yağ oranı

    Merhaba Makinede ve ağırsağlamın sitesinde yağ oranım yaklaşık 4-5 arası çıkıyor bu mümkün mü? profesyonel baskebol oynuyorum spor salonuna gidiyorum ama pek inanamadım %4-5 arası insanlar baya kaslı oluyor ama bende o kadar kas yok. Hem kas hem yağım yok bu iyi bişey mi yoksa kötü mü...
  3. A

    Kilo almak

    merhaba arkadaşlar benim yağ oranım 5-6 arasında yüzde sadece zayıfım ben yağ oranımı koruyarak kilo nasıl alabilirim? fatsecret adlı uygulamayla yediğimi içtiğimi takip ediyorum ağırsağlam kalori ihtiyacınıda yaptım günlük 3500 3700 kalori alıyorum.
  4. A

    Çok Zayıfım

    Merhaba ben 53 kilo 173 cm birisiyim yaşım 14 (yeni girdim) yağ oranım 9-10 arası bişey tam ölçmedi yaşımdan dolayı ama az olduğunu biliyorum yani skinny fat değilim skinnyim. Spor salonuna 1.5 hafta önce başladım 1 kilo aldım ama karnım şişmedi. Sizce diyet vs uygulamam gerekir mi kas yapmam...
  5. A

    Zayıflığım

    Arkadaşlar merhaba yaşım 14 boyum 1.75 kilom 52 spor salonuna gidiyorum ve takımda lisanslı basketbol oynuyorum. Hızım ve gücüm diğerlerine göre geri seviyede kendimi geliştirmek için spor salonuna gidiyorum önerisi olan var mı
  6. H

    Ben kimim ? (Viyana’dan Saygılar )

    Çok kısa kendimden bahsetmek istiyorum . Hüseyin Tüfekçi ben , İzmir Ege BESYO ‘ yu bitirdikten sonra ikamet ettiğim Viyana’ya geldim ve burada ilk önce diplomamı denkleştirip , sonrasında Viyana üniversitesinde Hareket ve Antrenman bilimi üzerinde Mayer yaptım . Sonrasında , uzaktan eğitim ile...
  7. E

    ani kilo kaybı

    merhaba, yaşım 18 boyum 181 ve kilom 73.4. tam bir hafta önce bu gün 78.6 kilo olarak spor salonuna ve diyete başladım. kilom boyuma göre az da olsa hayatım boyunca sağlıksız beslendiğim için inanılmaz derecede yağlı bir vücudum vardı. dolayısıyla sanki 90 kilo bir insan gibi göbek ve bel...
  8. Fgertyu

    Herkese Merhaba

    Tüm sporcu arkadaşlara merhaba. İsmim “Serkan” aranıza Bursa’dan katılıyorum. Bu forumda tüm sporcu arkadaşlarımdan çok şey öğreneceğime inanıyorum. Bilginin paylaşılmadığında bir kıymetinin olmadığını belirterek herkese saygılarımı sunuyorum. Keyifli sporlar...
  9. DjazPhotography

    Ben Geldim

    Öncelikle merhabalar arkadaşlar.. Ben aranızda yeniyim, evet engelliyim ama sporun hayatımda bir engeli yok. Ben vücut geliştirmeye çok meraklıyım, protein ve asitler - suya katılan enerji veren ( toz veya madde ), bunlardan uzağım, tercih etmem. Doğal yollarla protein alırım ama sadece...
  10. qliwell

    Kilo Vermeye Yardımcı Supplementler

    İyi günler, Mayıs' ın sonuna fitnessa başlıyorum. 130 kiloyum 1,79 boyum ( öyle turşu fıçısı gibi görünmüyorum ama göbek özellikle baldırlarım çok büyük ) 3 ay sürem olcak geri kalanında devam edebilir miyim bilmiyorum. O yüzden yağ yakıcı supplement almak istiyorum yağ yakıcı supplement. Sizce...
  11. YusufC

    CrossFit Hakkında

    Herkese merhaba, Crossfit hakkında deneyimi olan spor severler, güzel bir başlangıç eğitimi yapmayı planlıyorum. Fakat beslenmeyi eğitimle beraber dengelemek biraz zor. Beslenme planıyla için önerilerinizi bekliyorum
  12. raftingo

    Sporcu Tavsiyeleri

    Egzersizi incelmek için değil fit olmak için yap vücudunu beslemek için ye bilmediğin ve sağlıksız gıdaları yeme, sen tahmin ettiğinden çok daha değerlisin!!
  13. Nurettin Olgun

    Anket Spor Yapma Nedenleriniz Nelerdir.?

    Merhaba , fitness bilim ailesi.Spor yapmaktaki amacınız nedir.? Kısa mesajlar ile kendinizi ifade edebilirsiniz. Herkese iyi çalışmalar dilerim.
  14. Mehmet Kaban

    Bırakınca sarkma yapıyormuş! Yaşlanınca kaslar sarkıyormuş!

    Mehmet Kaban blog yazısı gönderdi Bırakınca sarkma yapıyormuş! Yaşlanınca kaslar sarkıyormuş! Abi bırakınca sarkma yapıyormuş! Yaşlanınca kaslar sarkıyormuş! Bu cümle, fitness sporuyla uğraşan herkesin en az bir kere duyduğu cümledir. Nereden ve kim tarafından ortaya atılmış bilinmez ama...
  15. U

    Yeni Başladım YARDIM!!!

    Selamün Aleyküm. Benim bir sorum olucaktı.Her soru metninde yazdığım gib iyine 175 boyunda 52 kg olan zayıf biriyim.1 aydır spora gidiyorum.Bu hafta gidemedim.Onun dışında 2 günde bir gidiyorum.Benim toplanmam ve vücut yapmam yaza kadar olur mu? Bide beyler bana bir şey söyleyin ya spordaki...
  16. U

    Spor ve Sigara XXXX

    Kolay Gelsin arkadaşlar bir sorum olacak. Ben 17 yaşında 175 boyunca 52 kg biriyim yani zayıfım. yaklaşık 1 yıldır sigara içiyorum.1 aydırda spora gidiyorum.Vucuduma zararı olur mu?Ya da olursa az mı çok mu zararı olur?Ne gibi mesele? CEVAPLADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
  17. U

    Spora Gidemediğim Günler

    Merhaba Arkadaşlar benim şuan merak ettiğim ve çok acil bi sorum olacak. 17 Yaşında 52 KG 176 Cmyim. YANİ ANLIYACAĞINIZ BAYAĞ ZAYIFIM. 1 AYDIR SPORA GİDİYORUM. BU HAFTA SPORA GİDEMİCEM.BUGÜN GÜNLERDEN 31 OCAK SALI YANİ 5 ŞUBAT CUMARTESİYE KADAR SPORA GİDEMİCEM BİR HAFTA SAYILIR.KASLARDA...
  18. zettel

    Herkese merhaba... tavsiyelerinize ihtiyacım var.

    Merhabalar, Ben Ufuk, 1.80 boyunda 70 kiloyum. Dün salonda spora başladım. 8.aya kadar kayıt yaptırdım. Temel amacım 75 kiloya ulaşmak ve göbeği eritmek. Tabi sonrasında kolları, omuzları geliştirmek.. Hocayla görüştüm cardio ve body ile ilgili yapmam gereken ilk 1 aylık çalışmalarımı...
Üst