Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Yeni Başladım YARDIM!!!

unallaskin

Forum Üyesi
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
28
Fit Puan
0
Selamün Aleyküm.

Benim bir sorum olucaktı.Her soru metninde yazdığım gib iyine 175 boyunda 52 kg olan zayıf biriyim.1 aydır spora gidiyorum.Bu hafta gidemedim.Onun dışında 2 günde bir gidiyorum.Benim toplanmam ve vücut yapmam yaza kadar olur mu?

Bide beyler bana bir şey söyleyin ya spordaki beslenme programı için Milyoner olmam lazım. Sabah 7den 4'e kadar okuldayım o yüzden kahvaltı bir tost öğlen ve akşam ile yatmadan önce yemek yiyorum nasıl beslenmeliyim?Ekononik koşulları göze alın(Ekonomik durum zayıf).

HARDLİNE PRO GAİNER ALDIM AMA ONUN YAZDIĞI KULLANMA ŞEKLİNDE 500 mg süte 200 gr toz oluo o zaman 700 gr oluo oda çok?Tüketmesem olur mu kilo alır mıyım?Şişkinlik yapıo spor yapamıyorum?


CEVAPLAYANLAR İÇİN SAĞOLUN....
 

huseyin5151

Forum Üyesi
Katılım
5 Şubat 2017
Mesajlar
210
Tepkime puanı
13
Ödüller
1
Yaş
23
  • 100. Mesaj!
Fit Puan
0
Dostum bak şimdi protein tozun olsun yulaf ezmen olsun creatin nin olsun sen şimdilik büyümeye çalış çok zayıfsın bunun için kalori miktarının arttırman lazım mesela 50 gr protein 250 gr yulaz ezmesini robotla su kıvamına getir yanında 2 kaşık zeytin yağı iç creatinde ekle 3 gr değişimini göreceksin isteğin kiloya geldiğinde haftada bir defa bu şekilde yemeğini yedikten sonra 5 saat sonra 5 dakika bütün gücünle koş 10 dakika yavaş yürürsün böyle 25 dakika yaparsan ideal bir vücudun olur kas çalımasanda olur yaparsan disiplinle yapman gerekir sana yardımcı olmaya çalıştım ben 4 seneye yakın belirli aralıklarla kaslarımı geliştiriyordum yani beni dinlemeni tavsiye ederim mesela bir günde şöyle 3 öğün yemek yiyebilirsin sabah 250 gr yulaf ezmesi 50 gr protein 30 zeytin veya 1 kaşık zeytin yağı öğlen 50 gr protein 300 gr makarna veya 300 gr bulgur 2 kaşık zeytin yağı yarım kaşıkta balık yağı bunu akşamda yiyebilirsin .
 

***

Forum Üyesi
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
16
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
Kardeş bende 3 aydır spora gidiyorum.Boyum 1.71 kilom 57 idi. zayıfım kilo almak için spora başlamıştım. Önemli olan kilo almak değil, sağlıklı bir şekilde kilo alabilmektir. Şekerde kilo aldırır ama sağlıklı olmaz. Şuan kilom 61 ve 62ye doğru gidiyorum. Sana tavsiyem spora başladığın gibi protein tozu veya karbonhidrat kullanmaman. En azından iki ay geçmesini bekle, kendi beslenmenle ağırlık çalışması yapmanı öneririm. Ülkemizde gıda takviyeleri biraz tuzlu. Ona vereceğin parayı şimdilik beslenmene ayırmanı öneririm. Kahvaltına önem ver. yumurta, peynir, zeytin(10 tane) mutlaka bulundur. Ben kendim kahvaltımda iki veya üç yumurta yiyiyorum. Spordan sonrada iki tane daha alıyorum. Günde 4-5 yumurta tüketiyorum. Benimde ekonomik durum zayıf olduğu için yumurtayı böyle bölüşüyorum. Kahvaltıda direkt 4-5 tane yemiyorum. Üniversite öğrencisiysen öğlen yemeklerini kaçırma. Haftada iki üç kez et-tavuk tüketmeye bak. Kuru fasülye, nohut, mercimek yemeni öneririm. Muz ve portakal tüket. Ve kardeş kas hemende çıkmaz bunun için biraz sabretmelisin. Zamanla da kilo alırsın. iki ay ki spordan sonra bende hardline progainer kullandım. İştahımı kesmişti. Ama kilo aldırır. İçindeki şeker miktarı yazmıyor sanırım. Sütle karıştırırsan sütteki proteinle daha çok protein ve kalori almış olursun. Sütten dolayı şişkinlik oluyordur. Suyla tüketirsin.
 
Son düzenleme:
Üst