Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Yağlanmadan istediklerini yemek

Murat Baycan

Forum Üyesi
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Ödüller
1
Yaş
18
  • İlk Mesaj
Fit Puan
22
Yaş
18
Kilo (kg)
56
Spor Geçmişi
2.5 Kickbox-Muay Thai
Boy (cm)
172
Merhaba arkadaşlar, hepimizin de bildiği gibi basit karbonhidratlar, şeker ve özellikle de mısır şuruplarının yağlanma üzerine etkisi oldukça fazla fakat gördüğüm bazı professional sporcular ve normal düzeyde spor yapan insanlar "cheatday, cheatmeal" başlığı altında yüksek kalori, şeker ve kimyasal katkı maddesi içeren gıdalar tüketiyorlar ve fit kalmayı başarıyorlar, bunu yapan isimlerden birtanesi de Youtube'de "Alwayshungry" isimli youtube kanalının sahibi. Kendisi bu düzenini şöyle anlatıyor: Haftalık kalori ihtiyacımın bir kısmını bu cheatday günü için ayırıyorum ve geri kalan kaloriyi hafta içine dağıtıp sağlıklı şekilde besleniyorum, cheatday gününde ise kalan kaloriyi istediğim gibi değerlendiriyorum ve yağlanmıyorum. Sizce böyle birşey mümkün mü ? Birde merak ettiğim birşey daha var acaba hafta içinde ketojenik diyet yaparak glikojen depolarını boşaltıyor, depoları boş olduğu için cheatday gününde aldığı yüksek şeker vb. karbonhidratlar depolarına gittiği için yağlanmıyor olabilir mi ? Yaklaşık 2 yıldır hiçbir paketlenmiş ürün, şeker içeren hiçbir gıda, yüksek glisemik indeksli basit karbonhidrat tüketmedim ve artık canım istemeye başladı yanlış beslenmemden dolayı %6 yağ oranına düştüm, zamanla bu oran arttı şuanda %11 yağ oranına sahibim. Ani kilo verdiğim için kasık fıtığı meydana geldi o yüzden spor yapamıyorum. Bu yöntemi aynı şekilde kendi kalorilerime göre uygulasam sizce yağ oranımda artış olur mu ?
 
Üst