Yağ Yakmak İçin Denenmiş Ve Onaylanmış Programım

tulu123

Forum Üyesi
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
1
Önemli bilgiler:
*Aldığımız karbonhidratları daha çok kahvaltıda tüketmeye dikkat edelim.
*Bütün öğünlerimizde protein bulunmalı.
*Sadece bitkisel yağ kullanmalıyız.
*Savaş hocamızın dediği gibi 0 şeker tüketimi meyvalar hariç.
*Bol su tüketimi buda olmazsa olmazımız.

Bir Günlük Programımız

1)Sabah Kahvaltısı
KARBONHİDRAT: 200 gram Haşlanmış Patates
PROTEİN:4 tane yumurta beyazı 1 sarısı
VİTAMİN:Yeşil Elma

2)Öğle Yemeği
KARBONHİDRAT:Yok
PROTEİN:200 gram Tavuk Göğsü
SEBZE:2 tane Enginar (Karaciğer için çok faydalıdır.)

3)İkindi Yemeği
KARBONHİDRAT:Yok
PROTEİN: 200 gram ton balığı
SEBZE:200-300 gram marul (sebze seçimi size kalmış)

4)Akşam Yemeği
KARBONHİDRAT:Yok
PROTEİN:200 gram Tavuk Göğsü
SEBZE:200 gram Kabak
KURUYEMİŞ:Bir avuç badem

5)Yatsı
KARBONHİDRAT:Yok
PROTEİN:200 gram Kırmızı Et
SEBZE:200 gram Ispanak
KURUYEMİŞ:Bir avuç ceviz


Sebze seçimlerini size bırakıyorum.Kendinize eziyet haline getirmeyin sonuçta seçenek çok zevk alarak yapın.Biraz amatörce olmuş olabilir.Tamamen bana aittir.Sıkı bir spor ile birlikte işe yarayacaktır.
İNŞALLAH HEPİNİZ İSTEDİĞİNİZ YERE GELİRSİNİZ
TULU123​
 

burakkho

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
336
Tepki puanı
251
Puanları
118
Merhaba,bazı yanlışlarınız var yanlışlarınızı düzeltmek isterim. Verdiğiniz diyet yaklaşık 1500 kalorilik bir diyet. Bu diyeti uygulayan kişiyi 80 kilo olarak varsayarsak bu kişinin bazal metabolizma hızı 1830 kalori,bu demek oluyorki bu kişi bütün gün hiçbirşey yapmadan oturursa vücudunun yakacağı kalori 1830. Bu kişi haftada 5 gün ağırlık çalışması yaparsa bu kişinin günlük kalori ihtiyacı 2676 kalori.
Sizin verdiğniz diyet 1536 kalori.
2676-1536=1140 kalori eksik alıyor bu kişi. Bu 1140 kalori kişinin yağ kaybıyla beraber kas kaybı yaşamasınada neden olur.
Size tavsiyem günlük kalori ihtiyacının %15 ila %25'i arasında kalori eksilterek bir diyet hazırlamanız. Günlük Kalori İhtiyacınızı IIFYM Calculator burdan öğrenebilirsiniz.
İkinci olarak Patates'in glisemik indeksi yüksektir,yaklaşık 60 gi. Bu yüzden patatesi tavsiye etmiyorum.Onun yerine Bulgur,Esmer Pirinç gibi kolay bulunabilen tahıllar kullanabilirsiniz.
 
Son düzenleme:

hellyea

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
150
Tepki puanı
21
Puanları
48
programin cok yanlis.
Sabah uyanir uyanmaz gece dusen insulini yuksek miktarda karbonhidratla spike ettirmek sacma. O karbonlari ogunlere dagitmak hem kisiyi tok tutar hemde antrenman oncesi alinan karbon antrenmanda enerji olarak kullanilir yani daha verimlidir. Ha sabah antrenman yapiyorsan ona bisey demem. Ve burda yazanlaei toplasan 2000 bin kalori etmez
Yetersiz beslenmeyle kas kaybida maximum olur.
MB860 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

ahmet.gargi

Forum Üyesi
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
sizce bu definasyon programimda neyi duEltmeliyim ? Ekliyorum ekliyorum kalori yukelmiyor :/


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

UgurDeniz

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
1
Spor yapan biri için pek uygun diyet programı olmamış bence, Öğleden sonra yada akşam antrenman yapan biri gerektiği miktarda karbonhidrat almaz ise o antrenman zor biter.
 
Üst