Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Yağ yakma ve kas

Albertdesalvo

Forum Üyesi
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
50
Tepkime puanı
0
Ödüller
1
Yaş
24
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
0
Arkadaşlar merhaba ben savaş hocanın videosuyla üye oldum.Şöyle bir sorum var.Ben 76 kiloyum 1.77 boyum var.Yağ oranım %15-20 arası.Arka belimde çok var ve gitmiyor o ayrı mesele.Beslenmem düşük kalorili ve şekeri kestim uzun süredir iyi yağ kaybettim.BU bilgilerimdi.Sorularım şu:
1-Kaloriyi düşük tutuyorum,ağırlıklarla calısıyorum spor salonunda fakat sanki birşey değişmiyor gibi.Başta değişti ama şimdi ne yağ veriyorum ne kas alıyorum gibi geliyor.
2-Bazı yerlerde çok tekrar az ağırlık diyorlar,bazı yerlerde de çok ağır girip kas kaybını indirmek gerek diyorlar.SİZce hangisi?
 
Önceki Konu
Sonraki Konu

fitness_esk

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
35
Tepkime puanı
4
Ödüller
0
Yaş
37
Fit Puan
0
beslenme olayını düşük kalorili demişsin açarsan seviniriz ne kadar düşük kalori ? yeteri kadar protein karbonhidrat alıyor musun artı nelerden alıyorsun . kardiyo olayını nasıl yapıyorsun önemli olan bunlar az ağırlık çok tekrar veya ağır girip az tekrar olayını antreman şekline bağlıdır ikiside duruma göre faydalı olabilir amaç yağ oranı düşürmekse beslenmeyi tekrar gözden geçir günlük kalorini biraz daha azalt kardiyo devam et derim..
 

Fitlife

Forum Üyesi
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
34
Fit Puan
0
Arkadaşın bahsettiği ölçülere sahibim ve aynı sorunları bende yaşıyorum. Bende ek olarak sağ kolda plak olduğu için fazla ağırlık giremiyorum. Bu platin 12 senedir kolumda bulunuyor. Ben olaya şu şekilde yorum getirmek istedim. Benim amacım bel bölgesi daha fit olması birazda göğüs beslenme şeklim totalde 1000 - 1500 kcal arası ve protein ağırlıklı özel günler karbonhidrat alıyorum Ekmek "0" tüketim. Genelde sabah 2 yumurta öğlen tavuk göğsü akşam balık veya yoğurt şeklinde ara öğrünlerde çiğ badem alıyor. 10 - 15 adet kadar. Bu şekilde ne kadar verim yakalam söz konusu olur. Hafta 5 gün salon da 40 dk kardio 60 dk fitness programım var.
 

Albertdesalvo

Forum Üyesi
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
50
Tepkime puanı
0
Ödüller
1
Yaş
24
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
0
Ya ben ihtiyacım olan kaloriyi bilmiyorum.Hesaplayacak imkanım yok burda Ayvalıktayım.Cardioyu bırakmak zorunda kaldım dershane var.Sabah gidemiyorum.GENELDE BESLENMEM ŞÖYLE:

SABAH:Domates-3 Yumurta beyazı-Salça-2 dilim kepekli ekmek-2 bardak yarım yağlı süt.
ARA ÖĞÜN:Meyve varsa 1 adet yoksa Galeta grissini ya da Yoğurt 1 tabak
ÖĞLEN:EV YEMEĞİ PIRASADIR MERCİMEKTİR ne varsa Genelde karbonhidratı bu öğün alıyorum.Mesela bugun bulgur pilavı yedim.
AKŞAM:Tavuk göğsü ve lor peyniri yiyorum.Genel olarak bu şekilde.
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
ilk aylar gelişme çok olur sonra durur bu normaldir sebebi ise şudur vucut yıllarca yatmış birden calışınca gözle görülür bir fark olur ama ondan sonra artık rütinlemeye başlar misal ilk ay genelde herkesin ölçüleri artar bir zaman sonra 2 3 ayda 1 cm artsa iyi dersin bir zaman sonra yılda 1 cm iyi dersin :) o yüzden durmak yok devam :D
 
Üst