Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Vücut yaparken birazda etlenmek istiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GoldRoger

Forum Üyesi
Katılım
15 Eylül 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
27
Fit Puan
0
merhaba arkadaşlar ciddi anlamda bir sorunum var yaşım 21 1.82 boyundayım ve 60 kiloyum olmam gerekenden 12 kilo aşşağıdayım yıllara dayanan spor geçmişim var fakat ara vermişliğimde var yaşım ilerledikce boyum uzadı ve kilom aynı kaldı bu durumdan dolayı zayıf kaldım yağ oranım %3 civarında ben kas yaparken birazda etlenmek istiyorum önerebileceğiniz bir beslenme programı , herhangi bir ilaç takviyesi balık yağı gibi vb. veya aynı problemle karşılaşmış ve üstesinden gelebilmiş bir arkadaşımız yardımcı olabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim :=)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağustos 2014
Mesajlar
215
Tepkime puanı
72
Ödüller
2
Yaş
39
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
merhaba arkadaşlar ciddi anlamda bir sorunum var yaşım 21 1.82 boyundayım ve 60 kiloyum olmam gerekenden 12 kilo aşşağıdayım yıllara dayanan spor geçmişim var fakat ara vermişliğimde var yaşım ilerledikce boyum uzadı ve kilom aynı kaldı bu durumdan dolayı zayıf kaldım yağ oranım %3 civarında ben kas yaparken birazda etlenmek istiyorum önerebileceğiniz bir beslenme programı , herhangi bir ilaç takviyesi balık yağı gibi vb. veya aynı problemle karşılaşmış ve üstesinden gelebilmiş bir arkadaşımız yardımcı olabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim :=)
Sevgili dostum seni kim böyle yönlendiriyor anlamadım birincisi %3 yağ oranı nedir çılgınmısın mr olympiamısın yoksa fitness modelimisin. Kim söyledi sana bu yağ oranına sahip olduğunu. doğal yollardan %3 yağ oranına inmek imkansızdır steroid kullanmıyorsan bu oranı bir daha ağzına alma derim. Ayrıca olman gereken kilonun 72 olduğunu nerden çıkardın işte kilo boydan 10 birim daha az olacak saçmalığı yüzünden mi. Yahu bu herkes için geçerli olacak diye bişey mi var. Şöyle bir örnek vereyim Üst bölge kadar alt bölgeyi de geliştirmen lazım estetik bir görünüm için bu da 182 boy ile bir daha kafadan 78-80 'i görmen gerekeceği anlamına gelir. Bir de kas yaparken biraz da etlenmek istiyorum tabiri nedir yahu kim yönlendiriyor sizi böyle.
 

GoldRoger

Forum Üyesi
Katılım
15 Eylül 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
27
Fit Puan
0
Sevgili dostum seni kim böyle yönlendiriyor anlamadım birincisi %3 yağ oranı nedir çılgınmısın mr olympiamısın yoksa fitness modelimisin. Kim söyledi sana bu yağ oranına sahip olduğunu. doğal yollardan %3 yağ oranına inmek imkansızdır steroid kullanmıyorsan bu oranı bir daha ağzına alma derim. Ayrıca olman gereken kilonun 72 olduğunu nerden çıkardın işte kilo boydan 10 birim daha az olacak saçmalığı yüzünden mi. Yahu bu herkes için geçerli olacak diye bişey mi var. Şöyle bir örnek vereyim Üst bölge kadar alt bölgeyi de geliştirmen lazım estetik bir görünüm için bu da 182 boy ile bir daha kafadan 78-80 'i görmen gerekeceği anlamına gelir. Bir de kas yaparken biraz da etlenmek istiyorum tabiri nedir yahu kim yönlendiriyor sizi böyle.
iyi güzel bir şekilde kusurlarımı söylemişsiniz fakat keşke doğru yoluda gösterseydiniz :=)
 

GoldRoger

Forum Üyesi
Katılım
15 Eylül 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
27
Fit Puan
0
Birazda etlenmek istiyorum nedir ya kurbanda kesilecek büyük başmısın sen ? :D
canım kardeşim benim bir deri bir kemiğim et diye birşey yok biraz ele gelmek istiyorum bunuda anlamadıysanız zaten yuh diyorum savaş abi bu sitenin bilgi alışverişi ve sorunlara yardımcı olunabilmesi için açıldığını söylemişti fakat bakıyorumki öyle değil :D millet çok bilmiş olmuş biri derki sen fitnessmodelmisin nasıl yağ oranın %3 olabilir der :D canım arkadaşım sen beni benden daha iyi biliorsan zaten diyecek laf yok :D fotomu yollasam ağzın açık kalıcak haberin yok ama biride derki biraz etlenmek nasıl birşey herkezin fiziğini anatomik yapısını kendinizinki gibi zannediyorsunuz dur madem buraya kadar gelmişim ben yardımcı olayım sana. Kardeşim biraz etlenmek demek biz zayıf insanların etlerinin dolgunlaşmasıdır özellikle kol ve omuzda ele gelmen lazım bu böyle birşey işte sanada yardımcı olabildiysem ne mutlu bana moderatör arkadaşlardanda ricam üyeliğimi silerseniz çok sevinirim allaha emanet.
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağustos 2014
Mesajlar
215
Tepkime puanı
72
Ödüller
2
Yaş
39
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
canım kardeşim benim bir deri bir kemiğim et diye birşey yok biraz ele gelmek istiyorum bunuda anlamadıysanız zaten yuh diyorum savaş abi bu sitenin bilgi alışverişi ve sorunlara yardımcı olunabilmesi için açıldığını söylemişti fakat bakıyorumki öyle değil :D millet çok bilmiş olmuş biri derki sen fitnessmodelmisin nasıl yağ oranın %3 olabilir der :D canım arkadaşım sen beni benden daha iyi biliorsan zaten diyecek laf yok :D fotomu yollasam ağzın açık kalıcak haberin yok ama biride derki biraz etlenmek nasıl birşey herkezin fiziğini anatomik yapısını kendinizinki gibi zannediyorsunuz dur madem buraya kadar gelmişim ben yardımcı olayım sana. Kardeşim biraz etlenmek demek biz zayıf insanların etlerinin dolgunlaşmasıdır özellikle kol ve omuzda ele gelmen lazım bu böyle birşey işte sanada yardımcı olabildiysem ne mutlu bana moderatör arkadaşlardanda ricam üyeliğimi silerseniz çok sevinirim allaha emanet.
Sevgili dostum 3 kuruşluk bilginle çıkmış burada laf söylüyorsun senin benim adımı agzına almadan önce abdest alıp besmele çekmen lazım. Ben sana diyorum ki bir daha %3 yağ oranı lafını ağzına alıpta kimseyi kendine güldürme, sen çıkmış standupçı modunda takılıyorsun. Yardımmış, sen kendine teşhisis koymuşsun zaten yağ oranını biliyormuşsun ideal kilonu biliyormuşsun işte ETLENMEK de istiyormuşsun eee yolun açık olsun o zaman bizden ne istiyorsun.
 

35myoz

Forum Üyesi
Katılım
16 Eylül 2014
Mesajlar
23
Tepkime puanı
2
Ödüller
1
Yaş
39
  • 20. Mesaj!
Fit Puan
0
Etletmek ne demek? Kas kütleni arttırmaktan mı bahsediyorsun? Can Büyükelmas arkadaşımız doğru sözler kullanmış , katılıyorum
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
yağ oranım %3 kısmını gördüm sonra dedim yine spor salonlarında boş konuşanlardan biri foruma gelmiş galiba diyip okumayı bıraktım öncelikle %3 yağ oranında olamayacağını mr olimpiyadaki adamların bile bu seviyeye sadece yarışma günü için indiklerine / inmeye calıştıklarına açıklık kavuşturmak lazım.
etlenmek demişsin çok basit kas olarak istemiyorsan burger'e git günde 3 tane burger menü ye 1 haftaya kg alırsın :)
 

GoldRoger

Forum Üyesi
Katılım
15 Eylül 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
27
Fit Puan
0
yağ oranım %3 kısmını gördüm sonra dedim yine spor salonlarında boş konuşanlardan biri foruma gelmiş galiba diyip okumayı bıraktım öncelikle %3 yağ oranında olamayacağını mr olimpiyadaki adamların bile bu seviyeye sadece yarışma günü için indiklerine / inmeye calıştıklarına açıklık kavuşturmak lazım.
etlenmek demişsin çok basit kas olarak istemiyorsan burger'e git günde 3 tane burger menü ye 1 haftaya kg alırsın :)

işim gücüm kalmadı demi ben geldim burda sizlere yalan söylüyorum :D yemin ediyorum şaka gibisiniz ya öteki yorumlarada baktımda daha etlenmenin nedemek olduğunu etlenmekten kastımın ne olduğunu anlayamayan adamlarla kendini bi halt sanan adamlar var bu forumda üyeliğimin silinmesini istemiştim ama silmemişler neyse bende girmem buraya olur biter :D değişik insanlarsınız gerçekten bir halt bildiğiniz yok bildiğinizi sanıyorsunuz ama bilmiorsunuz bunu bilin
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
işim gücüm kalmadı demi ben geldim burda sizlere yalan söylüyorum :D yemin ediyorum şaka gibisiniz ya öteki yorumlarada baktımda daha etlenmenin nedemek olduğunu etlenmekten kastımın ne olduğunu anlayamayan adamlarla kendini bi halt sanan adamlar var bu forumda üyeliğimin silinmesini istemiştim ama silmemişler neyse bende girmem buraya olur biter :D değişik insanlarsınız gerçekten bir halt bildiğiniz yok bildiğinizi sanıyorsunuz ama bilmiorsunuz bunu bilin
resmini atar mısın ? %3 yağ oranı ile vucudundaki tüm kasların tüm hatları belirgin olur merak ediyorum atar mısınız ?
 

35myoz

Forum Üyesi
Katılım
16 Eylül 2014
Mesajlar
23
Tepkime puanı
2
Ödüller
1
Yaş
39
  • 20. Mesaj!
Fit Puan
0
evet bekliyoruz resmi, bende çok merak .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst