Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Vücut Gelistirme Hantallastirirmi?kondisyon Ve Surat Gelistirmeye Engelmi?(ozel Harekata Hazirlik)

Vücut gelistirmede hacimlensem zarari olurmu(kondisyon yonunden)


  • Kullanılan toplam oy
    3

GrandSport

Forum Üyesi
Katılım
17 Ağustos 2017
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
50
Fit Puan
0
Merhabalar arkadaşlar.Benim 6 aylik vucut gelistirme gecmisim var ve iki bucuk aydir yapmiyorum.kismet olursa bayramdan sonra baslamayi dusunuyorum.cok istedigim polislik icinde katkisi olurmu?(parkurda)bazi arkadaslarim hantallastirir dedi.Ve benim sur@tli ve dayanikli olmam lazim.(sinava 3 ay kala parkura hazirlanacagim)Vucut gelistirme suratimi ve kondisyonumu dusururmu?Kardiyo nasil yapmaliyim?ilgilenen herkese cok tesekkur ederim.(185cm-75kg)(bu arada programim bolgesel=pzt.-crsmb-cma-cmrts)Konuyu yanlış yere açmışım kusrs bakmayın.
 

bulkybear

Forum Üyesi
Katılım
18 Şubat 2017
Mesajlar
449
Tepkime puanı
151
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
20
Hipertrofi için değil dayanıklılık için çalışırsın. Yüksek tekrarlı hafif ağırlıklarla. Kardiyo için HIIT antrenmanı yaparsın açık alanda hız, çabukluk, çeviklik antrenmanı yaparsın. Tamamen amacına göre çalışabilirsin. Ağırlık çalışmak insanı her zaman hantallaştırmaz. Ayrıca esnetme hareketlerini de her antrenmandan sonra mutlaka yapmalısın.

Bildiğim bu tip çabukluk antrenmanlarını gösteren Ege Fitness Youtube kanalı. Eski basketbolcu olan arkadaş NBA'de edindiği antrenman bilgilerini izleyicilerine yeterli olduğu kadar aktarıyor. Onun kanalında çabukluk, hız tarzı bir kaç video var. Oradaki antrenman metotlarını kullanabilirsin.
 

GrandSport

Forum Üyesi
Katılım
17 Ağustos 2017
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
50
Fit Puan
0
Hipertrofi için değil dayanıklılık için çalışırsın. Yüksek tekrarlı hafif ağırlıklarla. Kardiyo için HIIT antrenmanı yaparsın açık alanda hız, çabukluk, çeviklik antrenmanı yaparsın. Tamamen amacına göre çalışabilirsin. Ağırlık çalışmak insanı her zaman hantallaştırmaz. Ayrıca esnetme hareketlerini de her antrenmandan sonra mutlaka yapmalısın.

Bildiğim bu tip çabukluk antrenmanlarını gösteren Ege Fitness Youtube kanalı. Eski basketbolcu olan arkadaş NBA'de edindiği antrenman bilgilerini izleyicilerine yeterli olduğu kadar aktarıyor. Onun kanalında çabukluk, hız tarzı bir kaç video var. Oradaki antrenman metotlarını kullanabilirsin.
Teşekkürler cevabin icin.
 
Üst