Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Vücut Ağırlığı Ile Bile Squat Yapamıyorum

soha22

Forum Üyesi
Katılım
24 Ekim 2017
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
29
Fit Puan
0
merhabalar 95 kiloyum ve kilo da veremedim bir türlü, çok zor iş. vücut ağırlığımla squat yapamıyorum dengem kayboluyor dnediğimde, daha başlar başlamaz. bacaklarım gerçekten çok güçsüz.

gym'e de gitmek istemiyorum ki zaten pahalı geliyor. evde 140 kilo ağırlık var. ve ilginçtir ki 100 kilo ile deadlift yapabiliyorum ama vücut ağırlığıyla squat yapamıyorum. şundan neredeyse eminim ki ne doğru form ile ne de ayak esnekliği ile alakalı çok denedim, yeterince de araştırdığımı düşünüyorum.

nasıl bir egzersiz önerirsiniz bacaklarımı ve kalçamı vücut apırlığı ile squat yapabilecek kadar güçlendirmek için?
 

jasperfreeman

K. Moderatörü
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
11 Temmuz 2017
Mesajlar
282
Tepkime puanı
98
Ödüller
3
Yaş
36
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
Sevgili Soha, bende seninle aynı kiloda başladım spora. 95kg idim. Squat yapamıyordum çünkü vücut ağırlığım fazla ve ağırlığın vücuttaki dağılımı düzensizdi. Kocaman bir göbekle cidden squat yapılmıyordu.

Sana tavsiyem bol bol kardiyo yapman. 80kg 'a düşene kadar kardiyo yaptım şimdi ise değil vücut ağırlığı, 50-60kg ile squat yapabiliyorum. Bisikletin varsa şayet sana tavsiyem günde 2 saat pedalla. Sabah 1 akşam 1 saat sabit bir tempo ile örneğin MTB için 15km/saat, yol bisikleti için 25km/saat gibi. (Hız afakidir, kondisyon durumuna göre arttırabilir veya azaltabilirsin. Burada önemli olan nokta güç sarf ettiğin sabit bir hızla hareket etmek)

Kendine 3 ay zaman tanı. Ara vermeden disiplinli bir şekilde yapılan kardiyo ile ciddi oranda yağ yakarsın. Kilon azaldıktan sonra Squat sorun olmaktan çıkar. Zira bisiklet bacak kaslarını önemli ölçüde güçlendirir.
 
Üst