Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Termojenik yağ yakıcı (Dnp ) Nedir.?

Nurettin Olgun

Yönetici
Katılım
22 Mayıs 2015
Mesajlar
1,904
Tepkime puanı
617
Ödüller
2
Yaş
33
  • 100. Mesaj!
  • 250. Mesaj!
Fit Puan
47


Termojenik Yağ Yakıcı Nedir.?
Termojenik yağ yakıcılar çeşitli yollarla yağ yakımını hızlandıran supplementlerdir. İçerdikleri doğal besinlerle metabolizmayı hızlandırırlar ve vücut oturduğu yerde daha çok enerji harcamaya başlar. Böylece vücut daha çok ısı üretir ve vücut ısısı artar.


Yağ yakıcı kullanmanıza gerek yoktur vücudun günlük belli bir kalori ihtiyacı vardır. Bunu metabolizma hızına göre ayarlarız.Bu riske girmenize değmez.İLAÇ KULLANMAYIN !





Günlük kalori miktarı kişiden,kişiye değişir çünkü bunu belirleyen metabolizma hızımızdır. Bazal metabolizma hızınızı öğrenip tercihinize göre günlük kalori miktarından düşüm yapabilir veya artırabilirsiniz.

Metabolizmayı Etkileyen başlıca Faktörler

1.Yaş

2.Cinsiyet

3.Boy

4.Kilo

5.Gün içinde yaptığımız fiziksel aktivite

6.Genler

Bunu belirleyip yağ yakmayı pilanladığınız dönemde basit kalori açıkları verip vede fiziksel aktivite ile kombine ettiğinizde sonuç alırsınız...

Ağırlık çalışması zaten başlı ,başına bir kilit noktadır.Dinlenirken yağ yakmamızı sağlayan bir mucizedir adeta.

Kardiyo gereklidir. Gereksiz diye bir kavram oluşturmayın sakın ama ağırlık çalışmalarının avantajı vardır.Çünkü kaslarda oluşturduğunuz mikroskobik yırtılmaları onarmak için vücut enerji kullanır.

Buda dinlendiğiniz veya uyurken hatta oturup televizyon izlerken bile kalori harcamanız anlamına geliyor.

Yağ yakımını devam ettirmek isterseniz antrenman sonrasında sadece su tüketin. Meşrubat V.B. Tüketmeyin çünkü bunlar ,basit şeker içerir ve kalorileri oldukça fazladır. Enerji olarak'da kullanmazsınız karaciğer fazla karbonhidratı işleyemediği için sadece yağ olarak depolar.!

Antreman sonrası beslenme önemlidir ama bunu 45 dakika geciktirmeniz daha doğru olur.Çünkü: Vücut yorgunluk esnasında enerji kaynağı bulamasın enerji olarak vücutta depo halinde bulunan yağları enerji olarak kullansın.

Metabolizmayı anlık hızlandıran besinler

Yoğurt (Faydalı bakteriler içerir kalorisi düşüktür kan basıncını dengeler tokluk hissi verir) Bir çay kaşığı tarçın eklediğinizde.Kan şekerini dengeler.




Kahve (Exstra güç tokluk hissi verir ama bunda 'da aşırıya kaçmayın uyku düzenini bozar)



Yeşil çay :Özellikle yeşil çay antrenman sonrası için çok etkili bir alternatiftir. Egzersiz programı ile birlikte yağ yakımına yardımcı olur. İçeriğinde kafein vardır.Ama uzmanlar günde 4 bardaktan fazlasını önermez .Tokluk hissi verir...



4 bardaktan fazla tüketirseniz vücutta kalsiyum eksikliğine yol açar vede kafein stres , uykusuzluk gibi problemlere yol açar.







 
Son düzenleme:

elturco123

İyi ki doğdun!
Bugün Doğum Günü
Forum Üyesi
Katılım
15 Haziran 2016
Mesajlar
38
Tepkime puanı
3
Ödüller
0
Yaş
28
Fit Puan
0
gunde 2 bardak iciyorum bende yesilcay biri sabahlari antremandan once biride aksam 6 dan sonra yani yemekten sonra... gece ise yatmadan once yogurt-tarcin-zerdecal-biber karistiyorum iyi gidiyor :D
 

Nurettin Olgun

Yönetici
Katılım
22 Mayıs 2015
Mesajlar
1,904
Tepkime puanı
617
Ödüller
2
Yaş
33
  • 100. Mesaj!
  • 250. Mesaj!
Fit Puan
47
gunde 2 bardak iciyorum bende yesilcay biri sabahlari antremandan once biride aksam 6 dan sonra yani yemekten sonra... gece ise yatmadan once yogurt-tarcin-zerdecal-biber karistiyorum iyi gidiyor :D

Antrenman sonrası 1 bardak yeşil çay içmeni öneririm.İdrarda sararma gerçekleşiyorsa yağ yakma moduna girmişsin demektir.



Edit: Vitamin kullanımı ve düşük oranda sıvı tüketimi ile soğuk algınlığında idrarda sararma gerçekleşir.Bu ayrı bişey karıştırmayın birbirine.
 

elturco123

İyi ki doğdun!
Bugün Doğum Günü
Forum Üyesi
Katılım
15 Haziran 2016
Mesajlar
38
Tepkime puanı
3
Ödüller
0
Yaş
28
Fit Puan
0
hocam idrar bazen tam sari akiyor bazende beyaza yakin akiyor , diyorlar ki beyaza yakinsa yag yakmissindir demek hangisi dogru ?
 

Nurettin Olgun

Yönetici
Katılım
22 Mayıs 2015
Mesajlar
1,904
Tepkime puanı
617
Ödüller
2
Yaş
33
  • 100. Mesaj!
  • 250. Mesaj!
Fit Puan
47
hocam idrar bazen tam sari akiyor bazende beyaza yakin akiyor , diyorlar ki beyaza yakinsa yag yakmissindir demek hangisi dogru ?

Günlük düşük miktarda su içerseniz ve vitamin kullanırsanız idrarda sararma gerçekleşir.''Soğuk algınlığında da sararma olur unutmadan :) '' Buraya kadar tamam şimdi yağ yakma kısımını kafa karıştırmadan basit bir örnekle vereceğim.

Hayatınızda illa bir kere futbol oynamışsınızdır.Maça ilk başladığınızda idrar RENGİ açıktır şeffaf diyebiliriz.Maça başladığımızda nabız 65 ile 70 arası koşunca ne oluyor peki ? Nabız hop 90,100,120 v.s yükseliyor.Vücuttaki enerji tükeniyor.Kas glikojen depoları boşalıyor

.EE Bize enerji lazım yaşamsal fonksiyonların devam etmesi için nereden enerji bulacağız.?

Yağlar vücudun yedek enerji kaynağıdır.Kışın çok soğuk havalardan bizi korur enerjimiz tükendiğinde bize exstradan enerji sağlar.Bu nedenle vücut fazla kaloriyi yağ formunda deri altında depo ediyor. (Daha sonra kullanmak için ) Bu sayede hiç yemek yemeden belkide 30 gün aç yaşayabilir bir insan YAĞ YÜZDESİ %40'sa tabii :) Uzun lafın kısası maç sonunda idrar rengi sarıdır. THE END :D

Vücudu bir bina gibi düşün aldığımız besinlerdeki kalori tükendi.Elektirik kesildi jeneretör devreye giriyor.Yağları benzin gibi kullanıp binaya elektirik veriyor. :D


Görselde vücudumuzda bulunan yağ şeffaf mı. ? EEE Değil başka sorun var mı ? Kusura bakma anlatım tarzım böyle ciddiyeti sevmiyorum :D
 
Üst