Supplement hakkında

crowN

Forum Üyesi
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
41
Tepki puanı
14
Puanları
8
Merhaba arkadaşlar konuyu buraya açmamın sebebinin genel olarak supplement'i kapsaması tabi bende yeni başlayan biri olarak fitness'a-1 ay oldu- Boyum 1.77 kilom 71. Göğüste 3.5 kolda 1.5 belde 2cm -beldeki genişlik incelme değil-gelişme sağladım 1 aya göre sizce iyimi.
Birde 1 ay gibi sürede kimisi-salondaki hoca dahil kullan,kimisi erken diyor siz ne dersiniz bu konuda Ayrıca beslenme konusunda protein destekli yemekler yemeye dikkat etsemde zaman zaman işyerinde yemekler protein agırlıklı olamayabiliyor.Birazda o yüzden supplement kullanmak istiyorum :).

1.77 Boy 71 kilo bana düşük geliyor.Sizce daha kilo almalımıyım? yoksa formumu koruyup bu şekilde mi devam etmeliyim kilom bana düşük geldiği için bir iki yerden-protein tavsiyesi almak isterken- bana -Multipower staybol,Hardline 3matrıx,Synthr-6 gibi markalar önerdiler-sizler bu konuda ne dersiniz gerek sitedeki hocalar gerek bu spora gönül vermiş kişilerin tavsiyeleri benim için çok önemli...

SAYGILAR.
 

burakkho

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
336
Tepki puanı
251
Puanları
118
Önce tam anlamıyla beslenmeni oturt. Sonra eksik görürsen Supplement kullanırsın. Şuanlık ihtiyaclarını rahat karşılarsın kullanmana gerek yok parana yazık.
 

SöNMeZ

Forum Üyesi
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
18
Tepki puanı
1
Puanları
3
Kg başina 2 gr protein alacaksin ayani uzatmayacağim hiç kisacasi sabah haşlanmiş yumurta aki sarisiz yaninda tam buğday ekmeği veya yulaf ezmesi ve süt karişimi - öğle tavuk göğsü pilav - 3 -4 gibi yine tavuk pilav veya ton baliği konserve olabilir - akşam yemeği vs yani diyeceğim şudur besinler bunlar sen bunlardan ihtiyacina göre aayiracaksin ölçeceksin ve yiyeceksin ve yemeklerde zeytinyaği kullanmayi unutma birazda araştirmanida tavsiye ederim bu konuyu ben sadece özet geçtim .
 

crowN

Forum Üyesi
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
41
Tepki puanı
14
Puanları
8
Kg başina 2 gr protein alacaksin ayani uzatmayacağim hiç kisacasi sabah haşlanmiş yumurta aki sarisiz yaninda tam buğday ekmeği veya yulaf ezmesi ve süt karişimi - öğle tavuk göğsü pilav - 3 -4 gibi yine tavuk pilav veya ton baliği konserve olabilir - akşam yemeği vs yani diyeceğim şudur besinler bunlar sen bunlardan ihtiyacina göre aayiracaksin ölçeceksin ve yiyeceksin ve yemeklerde zeytinyaği kullanmayi unutma birazda araştirmanida tavsiye ederim bu konuyu ben sadece özet geçtim .

Sagolun oglen calıstıgım ıcın zor oluyor artık yanımda mı gotursem ısyerınde her gun farklı yemekler cıkıyor dogal olarak
 
Üst