Squatım düşmeye başladı

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
2 Ocak 2021
Mesajlar
65
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
16
5x5 yapan biriyim 9.haftam şuan ama nedense geçen hafta 1x5 tekrar 90 kilo squat yaptım kolay geldi ama bu sefer aşırı zordu hep belimden güç alıp yaptım.Bugünde 85 yapıyordum 3.sette 5.tekrar çıkmadı aşırı zorlandım ilk kez bu kadar 70 taktım onlada son 2 tekrar kala zorlandım bacaklarımı omuz hizasında açtım yine zorlandım dar tutuş yaptım ondada zorlandım neyse 80 taktım en son ondada 2.tekrarda fail oldum.Sizce napmalıyım bench,row,oh press,deadlift gibi hareketlerde artış oluyor ama squatta baya düştüm geçen hafta sadece itiş ve çekiş yaptım ondan mı kaynaklıdır yoksa overload mı olmaya başlamışımdır ?
 
Moderatör
Mesaj Lideri
Katılım
29 Haz 2021
Mesajlar
265
Çözümler
51
Tepki puanı
112
Puanları
138
ağırlığı yapabildiğin kiloya düşür öyle yap yine tekrar zaman geçtikçe arttır çok fazla zorlama kendini bazen insan iyi gününde oluyor bazen olmuyor çok etken var belki fazla yormuşsundur kendini deidğim gibi yapabildiğin ağırlıkla yap sonradan yükselt formuna ve beslenmene dikkat et
 
Yorum
Forum Üyesi
Katılım
10 Şub 2021
Mesajlar
273
Çözümler
9
Tepki puanı
73
Puanları
118
Yaş
20
Otoregülasyon söz konusu olabilir yani yorgunluk yönetimi her sefer aynı performansı sergileyemeyebilirsin .
Amam ben bunun otoregülasyon olduğunu düşünmüyorum overtraining söz konusu olabilir . Overtraining olduğundada çünkü gelişme yerine geriye gitme olabilir ben yaşamıştım.Kaldırdığın ağırlık artınca kasa binen stres artıyor dolayısıyla toparlanma süreside artıyor. 5x5 tamda bu yüzden bir başlangıç seviyesi programı yüksek ağırlıklarla o hacim olmaz yoksa . Kaslarının bir sonraki antremana toparlanması için uykuna dikkat et en az 8 saat uyu sabahları multivitamin al ve fazla protein tüketmeye çalış. Overtraining olup olmadığını anlamak için antreman öncesi kaslarında hala yoğun ağrı hissediyor musun onu kontrol et birde . Eğer durum oysa ve uykuna vs. dikkat etmene rağmen devam ediyorsa . squat hacmini düşürmeyi dene örneğin 4x5 squat yap yada yeni bir programa geçebilirsin
 
Yorum
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
2 Ocak 2021
Mesajlar
65
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
16
ağırlığı yapabildiğin kiloya düşür öyle yap yine tekrar zaman geçtikçe arttır çok fazla zorlama kendini bazen insan iyi gününde oluyor bazen olmuyor çok etken var belki fazla yormuşsundur kendini deidğim gibi yapabildiğin ağırlıkla yap sonradan yükselt formuna ve beslenmene dikkat et
Toplamaya başladım şuan karbı 300 yaptım idman günleri şuan 85 gelmeye başladı 100-120 ye çıkarım program sonu.
 
1 Yorum
Batuhan Karakaya
Batuhan Karakaya  yorum yaptı
Adına sevindim daha iyilerini bekliyorum :bravo:
 
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:

Benzer Konular

Üst