Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Sık Sorulan Sorular

burakkho

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
336
Tepkime puanı
251
Ödüller
2
  • 100. Mesaj!
  • 250. Mesaj!
Fit Puan
0
Yağ Yakma Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Soru : Bir türlü kilo veremiyorum ne yapmalıyım ?

Cevap: Yaptığınız yanlışları bulmakla başlayın. Yağ yakımındaki temel kuralları tam olarak bildiğinize emin olun. Aktif bir hayat sürdüğünüzden emin olun. Beslenmenize dikkat edin. Düzenli spor yapın. En az 8 saat uyuduğunuzdan emin olun. Hormonal dengenizi koruyun.

Soru :Ekmek yemesem kilo verir miyim ?

Cevap:Duruma bağlı. Eğer ekmek yemeyerek günlük aldığınız kaloriyi 400-500 kalori azaltarak kalori açığına neden oluyuorsanız evet kilo verirsiniz. Ama günlük ihtiyacınızın 1000 kalori üzerinde besleniyorsanız , ekmeği kesmeniz pek işe yaramayacaktır.

Soru : Şekeri kessem kilo verir miyim ?

Cevap: Üst kısımdaki cevapla aynı. Kalori açığı oluşturuyorsanız evet, değilse hayır veremezsiniz.

Soru : Hergün bir saat yürüsem kilo verir miyim ?

Cevap:Aktif yaşam günlük yaktığınız kalori miktarını arttırır. Ancak iş dönüp dolaşıp yine kalori açığına gelmektedir. Günlük 2000 kalori ihtiyacınız var ve o günde tam 2200 kalori aldınız. Size 500 kalori harcatacak 1 saatlik HIIT egzersizi o günlük size 300 kalorilik kalori açığı yaratmanızı sağlayacaktır.

Soru : Sabahları aç karnına limon suyu, sirkeli su, yeşilçay ...içsem kilo verir miyim ?
Cevap : Metabolizmayı hızlandıran içecekleri tüketmek gün içerisinde yaktığınız kalori miktarını arttırır ancak dramatik bir ölçütte değil. Kalori açığı yaratmıyorsanız yine kilo verme serüveniniz başarısızlıkla sonuçlanacaktır.

Soru :Sıfır karbonhidrat ile beslensem kilo verir miyim?

Cevap :Basitçe, evet verirsiniz. Ancak kasların ihtiyacı olan glikojen, karbonhidratlardan sağlanır. sıfır karbonhidrat diyetlerinin uzun vadede yapılması çok zordur.

Soru :Nasıl daha çok kalori harcarım ?
Cevap :Metabolizmanızı hızlı tutarak. Bunu termojenik etkisi olan yiyecekleri tüketerek vücut ısınızı arttırabilirsiniz. Egzersiz yaparak daha çok kalori harcarsınız. Uzun saatler aç kalmayarak metabolizma hızınızın düşmesini engelleyebilirsiniz.
 
Üst