Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Sadece Baklava Yeseniz Bile Kilo Verirsiniz

PapaShango

Forum Üyesi
Katılım
10 Kasım 2014
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
Hocam gerçekten bu böyle mi peki kaloriyi nereden aldığımızın bir önemi var mı?
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
Hocam gerçekten bu böyle mi peki kaloriyi nereden aldığımızın bir önemi var mı?
amacın sadece ama sadece kg vermek ise önemi yok ama yok ben fit olmak istiyorum diyorsan burgerden alacağın 600 kalori normal protein ağırlıklı alacağın bir 600 kalori ile eş değildir.
 

PapaShango

Forum Üyesi
Katılım
10 Kasım 2014
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
Biraz daha açar mısın dediğini Tıp Fakültesinde okuyorum kurul haftam bu hafta biraz fast food a vurduk kendimizi hiç sorma o da panik yaptırıyor bana
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
Biraz daha açar mısın dediğini Tıp Fakültesinde okuyorum kurul haftam bu hafta biraz fast food a vurduk kendimizi hiç sorma o da panik yaptırıyor bana
kilo almak aldığın kalori ile alakalıdır misal günlük 2500 ihtiyacın var sen 3000 alır isen kg alırsın yani 2500 alırsan kg almazsın aldığını yakarsın bu 2500 kaloriyi baklava ile alırsan yine kg almazsın 2500 kalori ortalama 5 6 adet baklava dilimine denk gelmektedir.
 

Fatih A.

Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
799
Tepkime puanı
236
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
4
Biraz daha açar mısın dediğini Tıp Fakültesinde okuyorum kurul haftam bu hafta biraz fast food a vurduk kendimizi hiç sorma o da panik yaptırıyor bana
[MENTION=189]SaVaS[/MENTION] hesap hatası yapmışsın diyetkolikten alıntı yapıyorum


[h=1]Baklava[/h][h=4]İşlenmiş Şeker - Şeker Grubu[/h]Baklava yüksek yağ, şeker, un içerdiği için sık tüketildiği takdirde sağlık problemlerine neden olabilecek bir tatlıdır. Tanesinde 150 kalori içeren baklavayı evde light baklava tarifi ile uygulayasanız bile tüketiminde aşırıya kaçmayın.

Dostum sadece baklava bile yesen kilo verme anlayışı bana göre yanlış, tıp fakültesinde okuyorsan bu yazacaklarımı kesin anlarsın:) Kan şekeri yükseldiğinde vücudun bunu mecburen düşürmesi gerekir buda ancak kısa sürede yağ üretmeyle mümkün olur. Kan şekerindeki ani yükseliş ve düşüşler adeta yeme isteğini . Dolayısıyla hiç sağlıklı değildir, yağdan kaybedeceğine kastan kaybedersin, kaslar ciddi etkilenir. bu şeklide saçma bir diyet olamaz :)

Gıdalar hakkında yorum yaparken bir gıda mühendisine danışmanı rica ediyorum senden, hemen yorum yapmayın bu çok önemli. Homojenize yoğurt zararlıdır diye iddia etmeyin bilip bilmeden mesela, önce bir sorun. İyi Çalışmalar
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
@SaVaS hesap hatası yapmışsın diyetkolikten alıntı yapıyorum


Baklava

İşlenmiş Şeker - Şeker Grubu

Baklava yüksek yağ, şeker, un içerdiği için sık tüketildiği takdirde sağlık problemlerine neden olabilecek bir tatlıdır. Tanesinde 150 kalori içeren baklavayı evde light baklava tarifi ile uygulayasanız bile tüketiminde aşırıya kaçmayın.

Dostum sadece baklava bile yesen kilo verme anlayışı bana göre yanlış, tıp fakültesinde okuyorsan bu yazacaklarımı kesin anlarsın:) Kan şekeri yükseldiğinde vücudun bunu mecburen düşürmesi gerekir buda ancak kısa sürede yağ üretmeyle mümkün olur. Kan şekerindeki ani yükseliş ve düşüşler adeta yeme isteğini . Dolayısıyla hiç sağlıklı değildir, yağdan kaybedeceğine kastan kaybedersin, kaslar ciddi etkilenir. bu şeklide saçma bir diyet olamaz :)

Gıdalar hakkında yorum yaparken bir gıda mühendisine danışmanı rica ediyorum senden, hemen yorum yapmayın bu çok önemli. Homojenize yoğurt zararlıdır diye iddia etmeyin bilip bilmeden mesela, önce bir sorun. İyi Çalışmalar
baklava ye demiyoruz ki zaten ? baklavanın hiç bir besin değeri yoktur basit şekerdir bizim burada vurguladığımız nokta kalori ve kg olayı zaten sadece baklava yiyen birinin sağlıklı bir şekilde yaşaması imkansızdır vurgulamak istediğimiz nokta bu'da sen anlamadın :D yani kimse baklava ye falan demiyor dediğim gibi bütün olay kalori dengesi.
sayın gıda mühendisimiz :D
 

Fatih A.

Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
799
Tepkime puanı
236
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
4
baklava ye demiyoruz ki zaten ? baklavanın hiç bir besin değeri yoktur basit şekerdir bizim burada vurguladığımız nokta kalori ve kg olayı zaten sadece baklava yiyen birinin sağlıklı bir şekilde yaşaması imkansızdır vurgulamak istediğimiz nokta bu'da sen anlamadın :D yani kimse baklava ye falan demiyor dediğim gibi bütün olay kalori dengesi.
sayın gıda mühendisimiz :D
Hatalı rakam yazmışsın oraya onu söyledim sadece:) Baklava tüketilebilir şeklinde bir öneri algılamadım yazdığından, amaç bilgi vermek, sen baya uçmuşsun kalori konusunda normalinin 4 katı :D Cheat meal ile ayda yılda bir yenilebilir bence.
 
Üst