Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Ronic Nutrition Nasil ??

Riasgremory

Forum Üyesi
Katılım
16 Mart 2020
Mesajlar
43
Tepkime puanı
12
Ödüller
3
Yaş
19
  • 20. Mesaj!
  • İlk Beğeni!
  • İlk Mesaj
Fit Puan
212
Bi forumda kotulemislerdi sizce o kadar kotu mu ? Aranizda kullanan ve etki goren oldumu ? 70 servis tekli pakette fiyati 220 liraymis. Fiyati beni cezbetti .
 

ThousandYears

Forum Üyesi
Katılım
8 Aralık 2019
Mesajlar
478
Tepkime puanı
194
Ödüller
9
  • 100. Beğeni!
  • 250. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
  • 100. Mesaj!
  • 25. Beğeni!
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
1,126
Ucuz olarak bunu kullanmıştım , tavsiye ederim . Supplementler.Com Whey Protein 2000 Gr - Whey Protein

Ayrıca bir protein tozunun iyi olup olmadığı labaratuvar testi olmadan anlaşılamaz bence , şuana kadar bunuda kullandım weider de kullandım arada bulduğum tek fark sindirim rahatlığı .

Sjsjshsvjsisjwhwbevsjsk kahkaha atmadan duramıcam yorumları okudum da , birisi demiş bu protein tozunu içtikten sonra benchim arttı diye sjshshjwgwhejshdhsjwgsjshskshskdjshhsjk çıldırdım abi . Protein proteindir yumurta beyazı da whey , peynir altı suyu da whey . Ben de yazıyım yumurta yedim benchim arttı diye :D

Bu dediğini de kullanabilirsin reis en kötü, protein kaynağı olarak ucuz olsun diye soya proteini kullanmışlardır belki , o da protein sonuçta .
 

ThousandYears

Forum Üyesi
Katılım
8 Aralık 2019
Mesajlar
478
Tepkime puanı
194
Ödüller
9
  • 100. Beğeni!
  • 250. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
  • 100. Mesaj!
  • 25. Beğeni!
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
1,126
Bu attığın güzel geldi reis içeriği ya 5.5 gram gibi bcaa var 2.5 gram gibide creatine koymuşlar , günde 2 ölçek içsen bundan . Ekstradan creatine almana gerek kalmaz . Dene bence
 
Üst