Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Ramazanda Agilirk Calismasi

Savas Cebeci

Yönetici
Site Admini
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
244
Tepkime puanı
669
Ödüller
1
  • 100. Mesaj!
Fit Puan
0
Ramazanda oruc tutacak arkadaslar. Agirlik calisabilirsiniz. Dogru beslenirseniz kas kaybi falan olmaz. 15 Saatte vucut hemen kaslardaki proteinleri yemez korkmayin.
Hatta yag yakimi icin firsat olabilir .
Tavsiyelerim:

BESLENME:

Sahurda Et yemeye calisin, etin sindirimi uzun surer. Hem sizi tok tutar hem ihtiyaciniz olan proteini vucut yavas yavas alir.
Tavuk yiyebilirsiniz. Yani neticede proteini saglam kaynaklardan alin.
Casein tozlariyla falan OLMAZ. Komplex karb alin nohutu, fasulyesi vs.. Baklagiller yada bulgur, esmer pirinc. ( Beyaz pirinc sizi cabuk aciktirir glisemik indexi yuksektir )

ANTREMAN
Agirlik calismalarini iftardan sonraya birakmaya calisin. Iftarda hafif yiyin, Ozellikle karb ve proteini alin antremana gidin. Antremandan sonra yemeye devam edebilirsiniz
Kardiyolari azaltin. Haftada 1/2 gun 20'ser dk yeterlidir.

Cok kasarsa 15 gun dinlenin. Hicbirsey OLMAZ. Hatta daha iyi anabolik duruma gecersiniz dondugunuzde. Tabiki beslenmeye dikkat etmek kaydiyla
Oruc tutan arkadaslar sizlere bol sans

Savas Cebeci

 

AhmetCandasNuraL

Forum Üyesi
Katılım
3 Haziran 2014
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Ödüller
0
Yaş
28
Fit Puan
0
Merak ettiğiniz ve öğrenmek istediğiniz konularla ilgili soruları sıkça sorulan sorular bölümünde brosicence konu altına yorum olarak sormanız gerekmektedir. Lütfen yararlı yorumlar yapalım forum kirliliğinin önüne geçecektir. Teşekkürler
 

elbiskuha

Forum Üyesi
Katılım
11 Haziran 2014
Mesajlar
60
Tepkime puanı
6
Ödüller
1
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
0
Ben spor salonu üyeliğimi ramazana göre almıştım zaten.Ramazanın başlangıcı bitiyor üyeliğim.1 ay boyunca yapmıcam spor.Zaten yapamam ben ora git iftara ,bura git iftara zaman kalmıyor ki.
 
Üst