Program + Diyet Için Yardım

qliwell

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
13 Mayıs 2017
30
3
8
31
istanbul
Cuma günü başladım spora hoca pek beni umursuyor gibi gelmedi açık söyleyim diyet vermedi bir kaç hafta sonra dedi ben evde dikkat ediyorum ama olsun 15 dakika bisiklet ( ben bunu 20 yapıyorum ilk diye +5 dakika ısınma süreci olarak veriyorum kendime ) 15 dakika uzay yürüyüşü 15 dakika farklı bir bisiklet var o 40 dakika da koşu bandı. Ama bana bunların hızlarını ölçülerini vermedi bisikletleri ilk seviyede kullanıyorum son 2 dakika kala 2.seviyeye alıp bitiriyorum uzay yürüşünü de aynı şekilde. Ama koşu bandına gelince 2.3 ile başlayıp her 5 dakika da bir artırıyorum maksimum 5.4 yapıyorum ( oda son 1 buçuk yada 2 dakika kala ) bunlara böyle devam mı etmeliyim yoksa sizin önereceğiniz süreler ve ölçüleri var mı ve diyet olarak ne önerirsiniz

ha son olarak ayağım su topladı bu normal değil mi alışma süreci olduğu için ve birde çok su içmeye özen gösteriyorum ama vücut su tutuyor diye bişey var o ekstra kilo yapmaz mı ? yoksa ben su içmeye devam edeyim mi teşekkürler . Şunu da ekleyim yulaf yememin bir sakıncası olur mu ?
 
Son düzenleme:

bulkybear

Forum Üyesi
18 Şubat 2017
448
151
43
Daha önce seni mi uyarmıştım hatırlamıyorum ama ayakkabı önemli kardeşim. Düz tabanlı günlük ayakkabı ile spor yapılmaz. Bir yumuşak tabanlı olmadığı için ayağın su toplar, iki tempolu yürüyüşte yere bastığında topuğa aldığın darbe absorbe edilmediği için belden tut da boyuna kadar etkisi hissedilir. Ha yürüyüş ayakkabısı kullanıyorum diyorsan su toplaması çok da anormal bir şey değil tabi 3 4 güne geçer . Spor yaptığın çorapları değiştirebilirsin. Havlu spor çorabı olmasına özen göster. Bunlar ufak ama önemli teferruatlar.

Cuma günü başlamışsın daha hamlık var o yüzden ne kadar hevesli olsan da hoca seni birden ağır antrenmanın altına sokmaz çünkü bilir ki ham kişi sakatlanabilir. O yüzden vücudunu en iyi sen bilirsin. Kondisyon aletlerinin ayarını akıllıca arttırıp azaltabilirsin kendine göre.

Koşu bandına gelince; 40 dk yürüyüş yapıyorsan hızını şöyle ayarlamanı öneririm koşu bandının kalp atış monitörüne bak ve 120-130 aralığında olduğu sürece sabit hızla yürü. En güzel öyle yağ yakarsın ve o tempo seni zorlamaz fazla. O aralığın altına indiğinde biraz hızını arttırıp üstüne çıktığında hızını azaltabilirsin. Zaten kilo, yaş ile bağlantılı olarak kalp atış hızı kendini göstereceği için hızına karar veriş şeklin senin için daha sağlıklı olur.
 
  • Beğendim
Tepkiler: qliwell
Mobile app for XenForo 2 by Appify