Powerlifter antrenmanı

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
merhaba arkadaşlar powerlifter olmak istiyorum ama bunun yanında da güzel gözüken bir vücudum olmasını istiyorum
Programın hafta da 4 gün 3 GÜN SQUAD BENCH DEADLİFT OVERHEAD PRESS LATPULL DOWN VE İZOLE KOL yapıyorum diğer gün ise kardiyo
programımda hem powerliftingte iyi ağırlıklar için hem de iyi bir vücud için neyi değiştirmem gerek
bu arda yeni yeni yapmaya başladım squat bench deadlift hareketlerini
squat 55
bench 40
deadlift 80
bence ilk günler için kötü değil sizin yorumlarınızı da alıyım
sevgiler
 
Yönetici
SMS Onaylı
Mesaj Lideri
Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
2,467
Çözümler
308
Tepki puanı
1,230
Puanları
188
Ağırlıkları artırmaya başlamadan önce formunu oturtmani tavsiye ederim . Formun bozuksa ilerde ağırlıklar artınca sakatlık yaşıyor çoğu kişi .
Mesela deadliftte çoğu kişi bel ile çeker , aslında hamstring , quad ve kalça kasları ile yeri iterek çekeriz deadlifti mesela bunun gibi . Form videolarini yüklersen form analizi yapabilirim . Ayrıca powerliftinge yeni başlıyorsan tavsiyem agirsaglam 5x5 programı . Ve antrenman öncesi 15 dakika mobilite ve esnetme egzersizleri yapmalısın kesinlikle .
 
Yorum
Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
28 Eyl 2020
Mesajlar
317
Çözümler
1
Tepki puanı
240
Puanları
138
Yaş
23
Başlangıç seviyesi olarak bu üçü bir süre yeterli olacaktır.Tatmin edici ağırlıklara geçtikten sonra aksesuar kesinlikle eklemelisin. Örneğin Bench’in aksesuarı olarak Dips, Deadlift için Pullup veya Barbel Row Squat için Lunge gibi. Aksesuar eklemessen çok güçlü bir hale gelebilirsin ama görünüş olarak muazzam değişim olmaz.
Örnek:
Bench Press 5x5
Dips 3xFailure
Deadlift: 5x5
BB Row: 3x10
Squat:5x5
Lunge:3xFailure
OHP:3x8
Lateral Raise:3xFailure
Ama şuan için sadece bench squat deadlift yeterli. Özellikle belli bir süre sonra Overhead Press kesinlikle gerekli.
Bol şans.
 
Yorum
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst