Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Powerlifter antrenmanı

kilovermek

Forum Üyesi
Katılım
7 Eylül 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
1
Yaş
20
  • İlk Mesaj
Fit Puan
44
merhaba arkadaşlar powerlifter olmak istiyorum ama bunun yanında da güzel gözüken bir vücudum olmasını istiyorum
Programın hafta da 4 gün 3 GÜN SQUAD BENCH DEADLİFT OVERHEAD PRESS LATPULL DOWN VE İZOLE KOL yapıyorum diğer gün ise kardiyo
programımda hem powerliftingte iyi ağırlıklar için hem de iyi bir vücud için neyi değiştirmem gerek
bu arda yeni yeni yapmaya başladım squat bench deadlift hareketlerini
squat 55
bench 40
deadlift 80
bence ilk günler için kötü değil sizin yorumlarınızı da alıyım
sevgiler
 

ThousandYears

Forum Üyesi
Katılım
8 Aralık 2019
Mesajlar
631
Tepkime puanı
239
Ödüller
9
  • 100. Beğeni!
  • 250. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
  • 100. Mesaj!
  • 25. Beğeni!
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
1,524
Ağırlıkları artırmaya başlamadan önce formunu oturtmani tavsiye ederim . Formun bozuksa ilerde ağırlıklar artınca sakatlık yaşıyor çoğu kişi .
Mesela deadliftte çoğu kişi bel ile çeker , aslında hamstring , quad ve kalça kasları ile yeri iterek çekeriz deadlifti mesela bunun gibi . Form videolarini yüklersen form analizi yapabilirim . Ayrıca powerliftinge yeni başlıyorsan tavsiyem agirsaglam 5x5 programı . Ve antrenman öncesi 15 dakika mobilite ve esnetme egzersizleri yapmalısın kesinlikle .
 

bassanaorda

Forum Üyesi
Katılım
28 Eylül 2020
Mesajlar
98
Tepkime puanı
55
Ödüller
6
Yaş
22
  • 50. Beğeni!
  • 50. Mesaj!
  • 25. Beğeni!
  • 20. Mesaj!
  • İlk Beğeni!
  • İlk Mesaj
Fit Puan
684
Başlangıç seviyesi olarak bu üçü bir süre yeterli olacaktır.Tatmin edici ağırlıklara geçtikten sonra aksesuar kesinlikle eklemelisin. Örneğin Bench’in aksesuarı olarak Dips, Deadlift için Pullup veya Barbel Row Squat için Lunge gibi. Aksesuar eklemessen çok güçlü bir hale gelebilirsin ama görünüş olarak muazzam değişim olmaz.
Örnek:
Bench Press 5x5
Dips 3xFailure
Deadlift: 5x5
BB Row: 3x10
Squat:5x5
Lunge:3xFailure
OHP:3x8
Lateral Raise:3xFailure
Ama şuan için sadece bench squat deadlift yeterli. Özellikle belli bir süre sonra Overhead Press kesinlikle gerekli.
Bol şans.
 
Üst