Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Piramit Sistemmi Yoksa Sabit Setmi ?

Nacar

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
6 Eylül 2014
Mesajlar
35
Tepkime puanı
15
Ödüller
0
Fit Puan
0
Kardeşim piramit sisteminin de sabit çalışmanın da yeri farklı. Antrenman dönemlerine göre ikiside tercih edilebilir. yeni başladıysan sabit tekrar gitmeni öneririm fakat biraz spor geçmişin varsa piramit sistemini kullanabilirsin. ağırlık arttırmada ve güç kazanmada etkili bi yöntemdir.
 

M.Akif Mızrak

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
44
Tepkime puanı
17
Ödüller
0
Fit Puan
0
bence her ikisini de kullanmalısın. gelişimin yavaşladığında sistemi değiştirip diğer yönteme geçebilirsin.
ben piramit, ters piramit, sabit sistem üçünü de kullandım en çok gelişim sistemi değiştirdiğim zamanlarda oldu. ama bi programı en az 2 ay yap ki etkisini göresin.
dipnot olarak belirteyim, ters piramit sistemde hacimde diğerlerinden daha az gelişim olsa da güçte bariz bir artış sağladım, arkasından da sabit sisteme geçtiğimde hacimde çok güzel artış oldu.
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağustos 2014
Mesajlar
215
Tepkime puanı
72
Ödüller
2
Yaş
40
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
Sevgili dostum her sistemin yeri ayrıdır. Mevsime göre bünyeye göre amaca göre değişir. Kişisel bilgilerini yazarsan daha spesifik cevaplar alabilirsin.
 

lehman4499

Forum Üyesi
Katılım
7 Eylül 2014
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
25
Fit Puan
0
Sevgili dostum her sistemin yeri ayrıdır. Mevsime göre bünyeye göre amaca göre değişir. Kişisel bilgilerini yazarsan daha spesifik cevaplar alabilirsin.
5 Kilo fazlam var ilk önce onu vereceğim sonra vücudu şekillendirmeye çalışacağim siz hangisini önerirsiniz
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağustos 2014
Mesajlar
215
Tepkime puanı
72
Ödüller
2
Yaş
40
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
5 Kilo fazlam var ilk önce onu vereceğim sonra vücudu şekillendirmeye çalışacağim siz hangisini önerirsiniz
Ben şuan hipertrofi çalışıyorum genelde sabit tekrarlar sabit ağırlıkla çalışıyorum ancak tekrar tempomu azaltıyorum, bu aynı ağırlıkla daha zor antrenman yapmamı sağlıyor. Genelde kuvvet antrenmanlarımda piramit sistem yapıyorum ama 8 tekrardan başlayıp her et ağırlık arttırıp 2-3 tekrara kadar birer birer iniyorum. Kuvvet antrenmanlarımda 3-4 dakika set arası hipertrofi antrenmanlarımda 45-60 sn set arası bekliyorum. Kuvvet antrenmanlarımda 2 ölçek preworkout kullanıyorum ve karbonhidrat ağırlıklı besleniyorum. vücudun şekillenmesi için gerekli antrenman sistemi diye birşey yoktur. Gerekli beslenme diye birşey vardır. Düzgün besleniyorssan eğer piramitte yapsan droplasan da süperlesen de ters piramitlesen de vücudun şekillenir.
 
Üst