Nasıl bir yol izlemeliyim?

hasanegetopan

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
6 Şubat 2016
115
24
18
Bandırma
Söylediğiniz kadarıyla programınızda deadlift ve ters mekik var. Bunlar beliniz için fazlasıyla yeterli. Bir tek kalça için hip thrust ekleyebilirsiniz. Harmstring good morningde üçüncül çalıştığı için bir öneride bulunmuyorum. Onun da hareketi leg curl. Eklemesi size kalmış .)
 

destinychild333

Forum Prensesi
Forum Üyesi
19 Şubat 2019
7
0
1
21
Söylediğiniz kadarıyla programınızda deadlift ve ters mekik var. Bunlar beliniz için fazlasıyla yeterli. Bir tek kalça için hip thrust ekleyebilirsiniz. Harmstring good morningde üçüncül çalıştığı için bir öneride bulunmuyorum. Onun da hareketi leg curl. Eklemesi size kalmış .)
peki aslında benim programım şöyle; haftada 3 gün. ve sürekli aynı bölgeyi çalıştıran farklı hareketler yazdım. örneğin 1.gün barbell walking lunge, box squat varken 2.gün front squat kettlebells 3.gün ise leg press var mesela. bir de sizin dediğiniz gibi eklemeler yapacağım. yani farklı hareketlerden oluşuyor sürekli. bu doğru bir program oluyor mu?
 

hasanegetopan

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
6 Şubat 2016
115
24
18
Bandırma
Vücudunuzdaki sadece belirli kas gruplarını çalıştırdığınız ve diğer kasları tamamen es geçtiğiniz için doğru bir program uygulamıyorsunuz.