Mike Mentzerin hit sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
5 Tem 2022
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
42
Uzun bir süre denedim. Netice alana kadar bazıları çok yadırgadı bazıları sonuç almama rağmen inanmadı. Çok kısa antrenmanlar ve iki antrenman arasındaki dinlenme süreside oldukça uzun olduğu için insanlara saçma geliyor. Fakat gerçekten hakkını vererek yapıldığında inanamayacağınız kadar iyi sonuç alıyorsunuz. Yinede söyliym tek bir set barblell curl den ibaret bir biceps antrenmanı kadar saçma ne olabilir ki? Değil işte; tam nizami, sallanmadan yapıyorsunuz ve yavaş yavaş, veya en azından indirişler yavaş yapıyorsunuz ve kendinizi parçalamanıza rağmen bir tekrar dahi çıkmıyor mesela en fazla 5 tekrar yaptınız burada partneriniz devreye giriyor kaldırışlar beraber indirirken sen indiriyorsun yavaş yavaş böyle 5 tekrar daha oldu, kaldırırkende sizi kıvrandırıyor ve az yardım ediyor birkaç tekrar daha yaptınız ve artık yavaş indiriş yapamayacak hale geldiğiniz zaman zaten sinir sisteminiz haşat olmuş durumda. Çok kısa sürdü fakat bicepsleriniz patlamak üzere olduğunu hissediyorsunuz bir set daha çıkaracak haliniz kalmadıysa bu antrenman zaten yeterli olmamışmıdır? Siz ne düşünüyorsunuz? Hiç bu gibi antrenman yapıpta iyi netice alan varmıdır aramızda veya düşünceleriniz nedir?
 
Yönetici
SMS Onaylı
Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
3,177
Çözümler
487
Tepki puanı
1,536
Puanları
188
Ben definasyon döneminde high intensity workout severim , antrenman ortalama 40 dk sürer ve sağlam pump olup çıkarım.

Tabi tüm seneyi böyle geçirmeyi önermem , büyüme döneminde kesinlikle güç antrenmanları şart , ağır kilo 3-4 er dk dinlenmeli compund setler.
 
1 Yorum
E
Emre57 yorum yaptı
Sanırım aynı antrenman sisteminden bahsetmiyoruz.
 
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst