Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Kalflarda Kramp sıkıntısı

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
Arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır arasıra çok fazla'da değil Kramp sıkıntısı yaşıyorum özelikle kalflarda 1 2 defa gece kramp ile uyandığımı biliyorum. kalfları ağır calışmamla alakası ola bilir mi ?
 

ftrci05

Forum Üyesi
Katılım
10 Haziran 2014
Mesajlar
233
Tepkime puanı
112
Ödüller
2
Yaş
27
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
çok yoğun çalıştıysan spordan kaynaklı olabilir fakat genel manada spordan kaynaklıda olsa kramplar mineral dengsinin bozulmasından kaynaklıdır .. bu yüzden sporda suyunu iyi iç ve iyi beslen .. bacak çalıştığınız günlerde eve gelip bacaklarınızı bir yarım saat dikip bacaklarınızdaki laktik asitin bacaklardan atılmasını kolaylaştırın bu krampları önler ve tabiki spor sonrası esneme hareketleri
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
çok yoğun çalıştıysan spordan kaynaklı olabilir fakat genel manada spordan kaynaklıda olsa kramplar mineral dengsinin bozulmasından kaynaklıdır .. bu yüzden sporda suyunu iyi iç ve iyi beslen .. bacak çalıştığınız günlerde eve gelip bacaklarınızı bir yarım saat dikip bacaklarınızdaki laktik asitin bacaklardan atılmasını kolaylaştırın bu krampları önler ve tabiki spor sonrası esneme hareketleri
bende ilkde öyle düşündüm ama bu günden sonra ağır calışmamla alakalı olduğuna karar verdim çünkü şuanda quadricepslerim kopuyor gibi :D kramplar geçti bundan sonra squatta ağır calışmıcam karar verdim :D
 

ftrci05

Forum Üyesi
Katılım
10 Haziran 2014
Mesajlar
233
Tepkime puanı
112
Ödüller
2
Yaş
27
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
kramp ağır çalışmakla değilde daha çok çok fazla çalışmaktan kaynaklı ve beslenme de minarel azlığından dolayı olur ağır çalışmak zaten genel manada saçma powerlifter değilsek 10 12 tekrar yapabileceğimiz ağırlılarda çalışmalıyız kendimizi tabiki zorlucaz ama AĞIR olmamamlı 5 tekrarda ölmemeliyiz .. ki böyle bile yapsan kramp girmez canın acır ama kramp girmez ama ... 10 tekrar squat yapıp 2 saniye dinlenip bir daha 10 tekrar squat yaparsak 1 sn dinlenip 10 tekrar squat daha yaparsak girebilir kramp .. kas hücresine 2 türlü ileti gelir gevşe ve kasıl .. kasılma dan sonra gevşe mesajı gelmesi lazımdır eğer gevşe mesajı gelmeden bir daha kasıl mesajı gelirse buna kramp denir işte ... bu mesajlarıda hücreye bazı minareller taşır bu minarel dengesi bozulunca da işte mesaj sistemi bozulur kramp girer .. yani çok yoüun çalışınca kramp girmesi normaldir .. futbolcular basketcilere koşarken girer maçın son bölümünde genelde sebebide işte budur çok fazla koştular kası çok gevşetip kastılar sonunda denge bozuldu kramp girdi ... bunların hepsi bilim işte :D
 
Üst