Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

İnatçı alt göbek yağları

ahmeteminahtm

Forum Üyesi
Katılım
11 Nisan 2020
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Ödüller
1
Yaş
24
  • İlk Mesaj
Fit Puan
20
Yaş
23
Kilo (kg)
80
Spor Geçmişi
1.5
Boy (cm)
1.78
Kol (cm)
38.5
Merhabalar , 1.5 senelik vücut geliştirme dönemim var ancak eskiden çok zayıf olduğum kilo almayı kafama takmıştım çok yüksek karbonhidratlar alıyordum ,şuan iyi bir vücudum var 1.78 boy 80 kiloyum ancak göbekte var hafif,vücudumda eskisi gibi parçalı değil , aşırı Skinny vücûd istemiyorum ama karın kaslarımın belirginleşmesini ini istiyorum şuan 140 gram protein 300 gram karbonhidrat alıyorum haftada 5 gün idman yapıyorum ancak göbekten kurtulmak için karbonhidrattan mı kesmeliyim yoksa biraz fazla yağ kullanıyorum (zeytinyağı) ondan mı kesmeliyim bilmiyorum karbonhidrattan kesersem kas olarak ilerleyemem diye düşünüyorum yardımcı olursanız sevirim ..
 

Furkan sezer

Forum Üyesi
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
12
Tepkime puanı
6
Ödüller
2
Yaş
19
  • İlk Beğeni!
  • İlk Mesaj
Fit Puan
60
Öncelikle kolay gelsin :) Karbonhidratı tamamen kesmek yanlış bi harakettir karbonhidrat işci gibidir ve vücut inşa ediceksen işcisiz olmaz ama herkesin günlük maaşını ödiyebilceği işci maaşı limiti vardır bunuda öyle düşünelim günlük limitini geçmemelisin.Yağ'a gelirsek yağlı yemeklerin çok kullanımı yağ yapar gibi bi düşünce kısmen yanlıştır vücudun depoladığı yağ ile o yağlar farklı yapılardır bunların formülleri vs farklıdır fakat çok yağlı beslendiğini düşünüyorsan yağı olabildiğince kesmeli az kullanmalı ve alırsan dahi doğal yağları tercih etmelisin boyun kısa olmadığından göbek yağlarının da kilona göre kötü durması olağan dışı ama sixpack sahibi olmak istersen şekeri nerdeyse sıfıra indirmelisn şeker yediklerini yağa çevirmeye yarıyor o yüzden insülin hormonu tavana fırlıyor vs vs bunlar detaylı şeyler senin yapman gereken yağı olduğunca azaltmak doğal yağlara yönelmek karbonhidratıda günlük ihtiyacın kadar almak ihtiyacını bilmiyorsan google üzerinden makro mikro besin hesaplama yazarak kilona ve boyuna göre ne kadar alman gerektiği yazar

kısa bi not:
evde veya spor salonunda idman sonrası karbonhidrat yüklenmelisin ki kortizol denen hormonu yavaşlatmalı ve yıkımı azaltıp vücudu yapıma zorlamasın o yüzden idman sonrası sebze vs yeme onun yerine karbonhidrat ve protein tüketmeye çalış fakat öncesinde bişey yerken her zaman mümkünse sebze vb. şeylerle başla sonra ana yemeğini ye bu sayede insülin denen horman hemen fırlamaz ve vücut yağ depolamaya çalışmaz


uzun oldu ama umarım yardım yardımcı olmuştur iyi sporlar :)
 
Üst