Çözüldü İlk sette yaptığım tekrarı ikinci sette yapamıyorum

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
13 Eki 2021
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
Yaş
18
Kilo (kg)
92
Spor Geçmişi
1
Boy (cm)
179
Evde 6 kiloluk dumbellar var mesela curl yaparken ilk set 25 tekrar çıkıyor ama bu tekrarı ikinci sette asla yapamıyorum. 3 dakikaya kadar mola denedim, yok ama olmuyor yani nedeni nedir ?
 
Çözüm
İlk sette kasını tükenişe götürürsen yani bir tekrar daha yapamayacak kadar zorlarsan kasın yorulucağı için daha az tekrar yapman normal. Aynı kiloyla yapmak istiyorsan tüm setleri ilk setlerde tükenişe gitmeyeceğin bir ağırlık seçmelisin onada curl gibi bir harekette gerek yok . Bu arada 20 tekrarın üzerine çıkmanı kas gelişimi için pek tavsiye etmem. 10-15 tekrar aralığında kasını tüketmeye çalış
Forum Üyesi
Katılım
7 Şub 2021
Mesajlar
796
Tepki puanı
61
Puanları
0
Evde 6 kiloluk dumbellar var mesela curl yaparken ilk set 25 tekrar çıkıyor ama bu tekrarı ikinci sette asla yapamıyorum. 3 dakikaya kadar mola denedim, yok ama olmuyor yani nedeni nedir ?

Merhaba, Sorunuz için teşekkür ederiz, bu konuda uzman üyelerimiz en kısa sürede size cevap verecektir. Keyifli forumlar dileriz. :)
 
Yorum
Forum Üyesi
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
752
Çözümler
19
Tepki puanı
306
Puanları
138
Konum
Istanbul
Nedeni 2nci set olması.
 
2 Yorumlar
O
omeryg yorum yaptı
Normal birşey mi yani hocam 10 tekrar birden düşüyor çünkü. Herkes de böyleyse yeni birşey daha öğrenmiş oldum.
 
Alper Kurt
Alper Kurt yorum yaptı
Normal tabii, bende de mesela 15 cıktı ilk set ikinci set 12 13 falan cıkar.
 
Forum Üyesi
Katılım
10 Şub 2021
Mesajlar
307
Çözümler
14
Tepki puanı
86
Puanları
118
Yaş
20
İlk sette kasını tükenişe götürürsen yani bir tekrar daha yapamayacak kadar zorlarsan kasın yorulucağı için daha az tekrar yapman normal. Aynı kiloyla yapmak istiyorsan tüm setleri ilk setlerde tükenişe gitmeyeceğin bir ağırlık seçmelisin onada curl gibi bir harekette gerek yok . Bu arada 20 tekrarın üzerine çıkmanı kas gelişimi için pek tavsiye etmem. 10-15 tekrar aralığında kasını tüketmeye çalış
 
Yorum
Çözüm
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst