İdeal kalori nasıl ögrenilir ve kas kütlemizden kaybetmeden yağ oranını 15'den 10'a çekmek

rustem28

Forum Üyesi
21 Nisan 2017
13
2
3
21
Istanbul
Merhaba arkadaşlar 19 yaşındayım, boyum 1.74 kilo:70 yağ oranım 15.Ve yaģ oranimi 15'ten 10'a düşürmek istiyorum en kısa zamanda.Ve bu sürede kas kaybetmemek ve benim vücudumda yağların toplandığı basenlerimi inceltmek ve estetik vücuda sahip olmak istiyorum.Açıkcası bu hafta basindan beri kardiyo yapmaya basladim günlük 40 dakika ve 1 saat arası fakat 2 gundur de kendimi çok acıkmış hissettigim dogrudur.Alırım güzel tavsiyelerinizi:)
 

huseyin5151

Forum Üyesi
5 Şubat 2017
210
13
38
21
Kardeş kalori hesaplaman için yaşın,boyun,önceden ne kadar spor yaptın kas kütlen boyun uzunsa biraz daha kaloriyi arttırman lazım kısaysa biraz azaltman lazım mesela pişmiş olarak 45 gr karbonhidrat alabilirsin bir öğünde bulking yapacaksan ,eğer yağ yakacaksan şu yazdığım bir kaç nedene göre ayarlarsın
 

Sena

Forum Üyesi
17 Şubat 2017
365
119
43
İstanbul
Sürekli kardiyo yapmak yağ yakımı sağlayacağı gibi kas kaybına da sebebiyet verebilir. Ağırlık antrenmanı sonrası 20-25 dk hiit kardiyo yapmanız daha sağlıklı olacaktır.
Beslenmenizde de protein iyi karbonhidrat ve sağlıklı yağlar olmalı. Tuz, şeker, beyaz unlu gıdalardan, asitli içeceklerden mümkün olduğunca uzak durunuz.
 
  • Beğendim
Tepkiler: rustem28

BATIKANZORBEY

Forum Üyesi
Kas kütlesi arttırmak metabolizma hızını inanılmaz boostlayacağı için yeri geldiğinde definisyon döneminde dahii ağırlık antrenmanlarına daha ağırlık vermeniz ve mutfak beslenmenize optimum dikkat etmeniz dahi yeterli olabilir.

Çünki yağ oranın %15 ve gelişim çağındasın herşeyden kısmak yaşın için doğru değil
 

rustem28

Forum Üyesi
21 Nisan 2017
13
2
3
21
Istanbul
Dediğim gibi yağ oranım vücuduma orantili bir sekilde dagilmiyor.Yaklasik 4 aydir spor yapiyorum ve yaglarim basenlerde biriktigi icin guzel estetik bir goruntu olusmadi fizigimde.Hal böyleyken üst taraf gelistikce alt taraf aklimda hep nukte olarak kaldi.Oncelikli hedefim suan ki kas kutlemi koruyup basenlerimi olabildigince sıklastirmak ve inceltmek. :)
 

durbre

Forum Üyesi
14 Ekim 2016
394
93
48
kadirli
Nasıl bir antrenman programı uyguluyorsun?
Mesela bacak?
Bu yağların bölgesel dağılımındaki anormallik genetik bir farklılık. Aynı problemden muzdarip olarak her türlü kan hormon testi yaptırdım sonuçlar sorunsuz ve çok iyiydi. Doktora bu durumdan bahsettim ve genetik olabileceğini söyledi.

Yani şunu demek istiyorum antrenmanla bu yağ dağılımının pek ilgisi yok. (Kişisel tecrübemdir tartışmaya açık)
Zira ben bir dönem 2 güne bir halı saha maçı yapıyordum bacaklar yine yağlıydı. 5-6 aydır çeşitli bacak antrenmanları uyguladım yine aynıydı. Bu yüzden artık bacak çalışmayı bıraktım. Definasyonda küçülmedi, şimdi bulkda daha fazla büyümesin bari diye. Bakalım bdefine girdiğimde tekrar başlayacağım bacağa
 
Mobile app for XenForo 2 by Appify