Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Her bölgeyi haftada 2 defa çalıştırmak

knn

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
16
Tepkime puanı
1
Ödüller
0
Fit Puan
0
Her bölgeyi haftada iki kere çalıştırmanın bir sakıncası var mıdır?

Bunu haftanın bir günü bileşik hareketlerden diğer gün ise izole hareketlerden oluşturursak nasıl olur?

Bacak ve Omuz antremanını haftanın bir günü bacak için squat, deadlift, lunge ve calf; omuz için shoulder press, arnold press, upright row şeklinde yapıp. Haftanın ikinci bacak ve omuz antremanını da leg extension, leg curl, calf; omuz için side lateral raise, front raise ve bent over side lateral raise şeklinde yapsam.

Bu antreman sisteminin artısı veya eksisi olur mu görüşlerini merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağustos 2014
Mesajlar
215
Tepkime puanı
72
Ödüller
2
Yaş
40
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
Sevgili dostum zaten haftada kere çalıştırmalısın. Ama bir gün bileşik hareketler bir gün izole hareketler yönelimin yanlış. Karıştırman gerekli. Hadı bacaklarda bileşikler daha iyi tepki verir de, omuzlar da izolasyonlarda eğer formu düzgün uyguluyoran çok iyi hacim alırsın bu yüzden omuzlarda press ile izolasyonu bir arada yaparsan daha fazla verim alırsın. Squat ve lunge birlikte yapıyorsan deadlifti sırt gününe de alabilirin
 

knn

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
16
Tepkime puanı
1
Ödüller
0
Fit Puan
0
Can Hocam teşekkürler cevap için.

Peki haftada 2 kere aynı bacak-omuz antrenmanını yapmamın bir sakıncası olmaz di mi veya aynı göğüs triceps antrenmanının? Haftada altı günlük bir çalışma yapmayı planlıyorum her bölgeyi iki kere çalıştırarak.
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağustos 2014
Mesajlar
215
Tepkime puanı
72
Ödüller
2
Yaş
40
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
Can Hocam teşekkürler cevap için.

Peki haftada 2 kere aynı bacak-omuz antrenmanını yapmamın bir sakıncası olmaz di mi veya aynı göğüs triceps antrenmanının? Haftada altı günlük bir çalışma yapmayı planlıyorum her bölgeyi iki kere çalıştırarak.
Sakıncası olmaz ama 6 gün çalıştıracaksan muhtemelen fazla yorulacaksın. Göğüs ve omuzda tricepsleri yoracaksın üzerine 2 gün de triceps, kısacası tricepsleri haftada 4 gün çalıştırıyor olacaksın. Bu göğüs ve omuz için presslerde ki itiş gücünü düşürecektir. Pazartesi göğüs sırt ,salı bacak, çarşamba omuz triceps biceps, Perşembe göğüs sırt, Cuma bacak omuz iyi bir antrenmandır.
 
Üst