Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Hammer Curl ve Biceps Curl

ByKelebek

Forum Üyesi
Katılım
12 Eylül 2014
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
24
Fit Puan
0
Hammer Curl ve Biceps Curl yaparken son tekrarlara doğru omuzlarım yukarı doğru kalkıyor.Omuzu sabit tutmaya çalıştığımda ağırlık ya kalmıyor yada yarım kalkıyor. 3*8 yapıyorum haraketleri. Ağırlığı düşürdüğümde bir sorun olmuyor ama bu seferde bicepsi tam hissedemiyorum. Ağırlığı düşürdüğümde 3*12 yapıyorum. Herhangi bir tavsiyesi olan var mı ?
 

M.Akif Mızrak

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
44
Tepkime puanı
17
Ödüller
0
Fit Puan
0
yorulduğun için omuzdan gelen momentumu kullanarak kaldırmaya çalışıyorsun, normaldir. ağırlığı düşürmek yerine partnerin varsa düzgün kaldırman için küçük bi yardımda bulunabilir
 

Carlos Walker

Forum Üyesi
Katılım
10 Eylül 2014
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Ödüller
0
Fit Puan
0
Hareketi ağır-yanlış yapmak yerine hafif-doğru yapmak daha mantıklı.Bicepsini hissetmek istiyosan (Ben öyle yapıyorum) dumbelleri yukarı hafif tempolu kaldırıp 2 saniye bicepsini sıkıştır ve aşağı biraz yavaş bırak.Kolların vücuduna yakın olsunki kaldırma işlemi tamamıyla bicepsler yapsın.Bu şekilde çalışarak ertesi gün kollarının ağrıdığını görürsün.Ben bu şekilde çalışıyorum.Bi süre sonra çalıştığğın ağırlıklar hafif gelicek.Kiloları arttırmaya başlayacaksın normal olarak
 
Son düzenleme:

hakanunluer

Forum Üyesi
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
18
Tepkime puanı
4
Ödüller
0
Fit Puan
0
Agır kiloda hareketi robot gibi hızlı hızlı yapim de kurtulimm yerine yavaş yavaş yapıp acı cekerek yaparsan daha faydalı olur. Ben agırlıgı 1 kademe düşürüp hızını da bu tempona nazaran düşürerek sete +2 tekrar eklemenden yanayım. 1 antreman sonra her zamankinden daha özenli beslenerek antremana cık daha motive ol odaklan ve tekrar dene. (10-12 tekrar olduğunu düşünürsek setinin, 7-8 tekrardan sonra hareket bozuluyosa agırlıgı hemen düşür hemen dumbelleri eline al ve setini tamamlayıp üstüne 2 tekrar fazla yaparak kendini cezalandır.)Bu hırsla gidersen En kötü 3. antremanda ise setini tamamlayabileceğine inanıyorum iyi sporlar :))
 
Üst