Gün Içerisinde Ne Zaman Spor Yapılmalıdır?

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Site Admini
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
868
Tepki puanı
337
Puanları
138
Konum
İstanbul
Web Sitesi
www.instagram.com
Mehmet Kaban submitted a new blog post

Gün İçerisinde Ne Zaman Spor Yapılmalıdır?


Continue reading the Original Blog Post.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Yönetici
SMS Onaylı
Katılım
14 Kas 2014
Mesajlar
882
Çözümler
1
Tepki puanı
419
Puanları
138
Yaş
37
Konum
AYDIN
Demekki ne yapıyormuşuz, yarın pazar günü kahvaltıdan önce bir kopuyormuşuz o kopuş :) Bir 10km sabah koşusu iyi bir yağ yakıcı olacaktır benim için. Dağlar, tepeler, yokuşlar beni beklesin geliyorum :)
 
Yorum
Forum Üyesi
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
42
Sabah antrenmani öncesi sadece yumurta yiyip salona gidiyorum ama antrenman sonrası açlık başlıyor ve bayağı sıkıştırıyor bu yoğun açlık hissi sanki katabolic duruma geçip kaslarimdan gittiği hissi verdiği için genelde antrenman sonrasi protein carb karışık (yulaf+whey gibi yada muz+whey) yiyorum Bunuda kesip ofise gidene kadar (yaklaşık 1saat) ilk öğünü bekliyimmi
 
Yorum
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
57
Tepki puanı
10
Puanları
38
Yaş
24
Sabah antrenmani öncesi sadece yumurta yiyip salona gidiyorum ama antrenman sonrası açlık başlıyor ve bayağı sıkıştırıyor bu yoğun açlık hissi sanki katabolic duruma geçip kaslarimdan gittiği hissi verdiği için genelde antrenman sonrasi protein carb karışık (yulaf+whey gibi yada muz+whey) yiyorum Bunuda kesip ofise gidene kadar (yaklaşık 1saat) ilk öğünü bekliyimmi
bekleme fakat ant öncesi carb almadan antremantdan verimi az alırsın
 
Yorum
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
214
Tepki puanı
17
Puanları
48
Yaş
21
Konum
ankara
Sabah antrenmani öncesi sadece yumurta yiyip salona gidiyorum ama antrenman sonrası açlık başlıyor ve bayağı sıkıştırıyor bu yoğun açlık hissi sanki katabolic duruma geçip kaslarimdan gittiği hissi verdiği için genelde antrenman sonrasi protein carb karışık (yulaf+whey gibi yada muz+whey) yiyorum Bunuda kesip ofise gidene kadar (yaklaşık 1saat) ilk öğünü bekliyimmi
besinlerin enerji verme sirasi carbonhidrat yag ve en son olarak proteindir.
antrenmandan önce kesinlikle carb almalisin. pump icin gereklidir.
 
Yorum
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst