Çözüldü Evde nasıl çalışabilirim

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
7 Haz 2021
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
15
Yaş
15
Kilo (kg)
68
Spor Geçmişi
Yok
Boy (cm)
177
Bel ve karın bölgemdeki yağları eritip güçlenmek istiyorum evde dambıl setim var tüm vicudumu çalıştırıp,vicudumu şekillendirip fazlalık yağlardan nasıl kurtulabilirim , program öneriniz varmı?
 
Çözüm
Dostum çok rahat evde yaparsın vucut ağırlığın da varmıs. Yaşın 15 oldugu icin sana beslenme önerisinde bulunmak istemiyorum Yusuf admin yardımcı olabilir o konuda.
Sadece barfiks demiri lazım sana suan onun dısında her sey yeterli. 2 3 ay vücudu adapte etmek adına full body öneririm.
Barfiks 3xmaks
DB ROW 3X8-12
DB BENCH VEYA AĞIRLIKLI SINAV 3X8-12
DB FLY 3X15-20
DB SHOULDER PRESS 3X6-12
DB LATERAL RAISE 3XMAKS
BICEPS CURL 3X8-12
LYING TRICEPS EXT 3X8-12
DB GOBLET SQUAT 3X8-12
LEG CURL YADA ROMANİAN DEADLİFT 3X8-12
gibi bir temel program yeterli olacaktır. Ağırlıkları tukenise 1 tekrar 2 tekrar kala sekilde ayarlayabilirsin. Eğer daha fazla içerde tekrar kalıyors ağırlık arttır.
Tükenis maks dediklerim çıktığı kadar yapacaksın. Ancak...
Forum Üyesi
Katılım
7 Şub 2021
Mesajlar
494
Tepki puanı
41
Puanları
0
Bel ve karın bölgemdeki yağları eritip güçlenmek istiyorum evde dambıl setim var tüm vicudumu çalıştırıp,vicudumu şekillendirip fazlalık yağlardan nasıl kurtulabilirim , program öneriniz varmı?

Merhaba, Sorunuz için teşekkür ederiz, bu konuda uzman üyelerimiz en kısa sürede size cevap verecektir. Keyifli forumlar dileriz. :)
 
Yorum
Forum Üyesi
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
565
Çözümler
14
Tepki puanı
234
Puanları
138
Konum
Istanbul
Dostum çok rahat evde yaparsın vucut ağırlığın da varmıs. Yaşın 15 oldugu icin sana beslenme önerisinde bulunmak istemiyorum Yusuf admin yardımcı olabilir o konuda.
Sadece barfiks demiri lazım sana suan onun dısında her sey yeterli. 2 3 ay vücudu adapte etmek adına full body öneririm.
Barfiks 3xmaks
DB ROW 3X8-12
DB BENCH VEYA AĞIRLIKLI SINAV 3X8-12
DB FLY 3X15-20
DB SHOULDER PRESS 3X6-12
DB LATERAL RAISE 3XMAKS
BICEPS CURL 3X8-12
LYING TRICEPS EXT 3X8-12
DB GOBLET SQUAT 3X8-12
LEG CURL YADA ROMANİAN DEADLİFT 3X8-12
gibi bir temel program yeterli olacaktır. Ağırlıkları tukenise 1 tekrar 2 tekrar kala sekilde ayarlayabilirsin. Eğer daha fazla içerde tekrar kalıyors ağırlık arttır.
Tükenis maks dediklerim çıktığı kadar yapacaksın. Ancak 40 tekrara ulasıyorsan arttır ağırlığı.
 
A
Alperen1 yorum yaptı
tamam yardımcı olduğun için teşekkür ederim bide bu egzersizler karnımı eritmeme karın kası yapmama fayda sağlarmı yoksa ekstradan oralar içinde egzersizler yapmammı gerekir ve özellikle bel bölgeminde incelmesi için yapabileceğim bi egzersiz varmı
 
Alper Kurt
Alper Kurt yorum yaptı
Kankam sen erkeksin, önceliğin omzunu sırtını genişletmek olsun beli inceltmek değil. Off günlerinde karın kası çalışabilirsin. Ege fitness spartaküs karın güzel antrenmandır. Çalıştıgın yer erimeyecek sen her bölgeni sağlam sert çalış, beslenme programı için yusuf hoca görmedi sanırım gördüğünde yardımcı olur @Yusuf İhsan
 
A
Alperen1 yorum yaptı
Çözüm
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst