Evde Antreman Programım Bir Sehpa ve Ağırlık Setiyle Sizce fazlamı iyim ?

kerrigwen

Forum Üyesi
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
32
Tepki puanı
6
Puanları
8
Arkadaşlar hergün tek bölge antreman program hazırladım sizce kötümü eksikleri varsa yardımcı olun fazlası varsa çıkarayım ? :confused::confused:
Resi
m attım
 

cagatay

Forum Üyesi
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Tepki puanı
3
Puanları
8
Hocam omuz programında barbell press gereksiz gözüktü tek press yeterli olur , göğüs programında pressler çok fazla dumbell press , incline dumbell press , fly ve pullover şeklinde yapılırsa daha iyi verim alacağını düşünüyorum , sırt programı fena gözükmedi , kol programında 4 triceps hareketi gereksiz gözüktü sondaki kickback i çıkarabilirsin benim önerilerim bunlar :)

Ayrıca bende eve sehpa ve ağırlık seti almayı düşünüyorum salona pek vakit ayıramıyorum mecburen evde yapmak zorunda kalıcam ağırlık setini kafamda kurdum fakat sehpada karar veremiyorum şu an kullandığınız sehpadan memnunmusunuz ? ve önerirmisiniz ? ve mümkünse sehpanın linkini de verebilirseniz çok iyi olur şimdiden teşekkürler

Son olarak front raise yi yedirerek yaparsan yavaş yavaş yani çok iyi bir hareket gerçekten güzel yakıyor omuzu , tam tersine hızlı hızlı yaparsan çok verimsiz olur :) Belki biliyorsundur fakat yinede söyleyeyim dedim
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
215
Tepki puanı
72
Puanları
73
Arkadaşlar hergün tek bölge antreman program hazırladım sizce kötümü eksikleri varsa yardımcı olun fazlası varsa çıkarayım ? :confused::confused:
Resi
m attım
Sevgili dostum bence programı baştan aşağı yenilemelisin yardımcı olayım, göğüste press hareketlerinin göğüsü daha fazla geliştirdiği gibi bir yanılgı içine düşmüşsün sanırım başka türlü bu kadar pressin açıklaması olamaz, İncline dumbbell bench press yada reverse grip bench press yeterli yanına dips bir adet fly ve pullover ekleyeceksin. Pullover'ı her göğüs gününde yapmayabilirsin. Sırt programına gelince 3 tane rowdan birini çıkaracaksın ve chin up ekleyeceksin. Bacağa gelince ; calf 3 x10 nedir? 10 tekrarda calf çalışır mı sence. Karın trapez bilek ve calflarda bir defa en az 15 tekrarı görmen lazım 3 set az ayrıca. P90x'in ab ripper'ını yapmayı isteyecek kadar P90x'e vakıfsan zahmet edip calf antrenmanını da izleseydin bari :) Omuz için 2 press 2 lateral yeterli, front lateral yerine arnold press yaparsan hem press hakkını yememiş hem de ön omuzları çalışmış olursun. yani omuz; arnold press side lateral raise barbell military press ve bent over lateral raise yeterli. Kollarda da dipsi zaten göğüs gününe atacaksın. Ayrıca kickback yapılabilecek en iyi triceps hareketlerinden biridir kaçırmamaya gayret edersen yaptığın tüm triceps hareketlerinden daha fazla fayda görürsün. Ayrıca tekrar sayısına geleyim max hipertrofi 10 tekrarda sağlanır bu ansiklopedik bilgi tamam ama arada bir 8-6 yada 12 görmen lazım kasları uyutursun.
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
1,122
Tepki puanı
106
Puanları
138
biceps için 7 hareket ???? kendimi kesmek istiyorum :D küçük kas gurubu büyük kas grubu diye ayırmanı öneririm hocam 7 hareketi biceps için yapacaksan bu işi hiç yapma bence :D
 

kerrigwen

Forum Üyesi
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
32
Tepki puanı
6
Puanları
8
Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim hatalarımı sölemeniz ve yorum katmanız onure etti beni dediklerinizi dikkate alacağım fakat bicepse 7 hareket yazmışsınız arms gününde yani hem triceps hem biceps için toplamda 7 hareket bulunuyor bu yazdıklarım kaslardaki tükenmişliği sağlayana kadar olacak yani tümüyle programı bitirebilmem zaman alacaktır tabiki ve profösyönel değilim biliyorsunuz buna göre dediklerinizi dikkate alarak tekrardan değiştireceğim tekrardan teşekkür ederim :) bu arada aldığım sehpayı sormuşsun arkadaşım linkini atıyorum ve yorumlarımı söyleyim 150 tl değerinde ve tabiki mükkemmel değil fakat ev için ve fiyat olarak seni doyuracaktır barın tutma yeri biraz dar bench press yaparken barı içerden tutmak yerine dışından tutman gerekecek 450 tl ye evde bu yazdığım programı uygulayabilirsinde ona göre uyarladım link burada Delta Your Power Supply Multi-Fonksiyonel Deluxe Ağırlık Fiyatı :))
 

cagatay

Forum Üyesi
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Tepki puanı
3
Puanları
8
Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim hatalarımı sölemeniz ve yorum katmanız onure etti beni dediklerinizi dikkate alacağım fakat bicepse 7 hareket yazmışsınız arms gününde yani hem triceps hem biceps için toplamda 7 hareket bulunuyor bu yazdıklarım kaslardaki tükenmişliği sağlayana kadar olacak yani tümüyle programı bitirebilmem zaman alacaktır tabiki ve profösyönel değilim biliyorsunuz buna göre dediklerinizi dikkate alarak tekrardan değiştireceğim tekrardan teşekkür ederim :) bu arada aldığım sehpayı sormuşsun arkadaşım linkini atıyorum ve yorumlarımı söyleyim 150 tl değerinde ve tabiki mükkemmel değil fakat ev için ve fiyat olarak seni doyuracaktır barın tutma yeri biraz dar bench press yaparken barı içerden tutmak yerine dışından tutman gerekecek 450 tl ye evde bu yazdığım programı uygulayabilirsinde ona göre uyarladım link burada Delta Your Power Supply Multi-Fonksiyonel Deluxe Ağırlık Fiyatı :))

Döndüğün için teşekkürler hocam yalnız bunu odama koymak için yeterli alanım yok :) bunun bar koyma yeri olmayanı var belki biliyorsundur şu an 139 lira o da çok dandik gibi bilemiyorum açıkçası biraz paraya kıyıp güzel bir şey alıcam heralde :)



Sevgili dostum bence programı baştan aşağı yenilemelisin yardımcı olayım, göğüste press hareketlerinin göğüsü daha fazla geliştirdiği gibi bir yanılgı içine düşmüşsün sanırım başka türlü bu kadar pressin açıklaması olamaz, İncline dumbbell bench press yada reverse grip bench press yeterli yanına dips bir adet fly ve pullover ekleyeceksin. Pullover'ı her göğüs gününde yapmayabilirsin. Sırt programına gelince 3 tane rowdan birini çıkaracaksın ve chin up ekleyeceksin. Bacağa gelince ; calf 3 x10 nedir? 10 tekrarda calf çalışır mı sence. Karın trapez bilek ve calflarda bir defa en az 15 tekrarı görmen lazım 3 set az ayrıca. P90x'in ab ripper'ını yapmayı isteyecek kadar P90x'e vakıfsan zahmet edip calf antrenmanını da izleseydin bari :) Omuz için 2 press 2 lateral yeterli, front lateral yerine arnold press yaparsan hem press hakkını yememiş hem de ön omuzları çalışmış olursun. yani omuz; arnold press side lateral raise barbell military press ve bent over lateral raise yeterli. Kollarda da dipsi zaten göğüs gününe atacaksın. Ayrıca kickback yapılabilecek en iyi triceps hareketlerinden biridir kaçırmamaya gayret edersen yaptığın tüm triceps hareketlerinden daha fazla fayda görürsün. Ayrıca tekrar sayısına geleyim max hipertrofi 10 tekrarda sağlanır bu ansiklopedik bilgi tamam ama arada bir 8-6 yada 12 görmen lazım kasları uyutursun.

Can hocam bende bodyforumtr de okuduğum kadarıyla kickback i gereksiz bir hareket olarak biliyordum. Savaş hoca da kickback ile ilgili ne konuştu ne de video yaptı.Sizin de forumda sürekli bu hareketi savunduğunuzu görüyorum :) biraz açıklayabilir misiniz bunu
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
215
Tepki puanı
72
Puanları
73
Döndüğün için teşekkürler hocam yalnız bunu odama koymak için yeterli alanım yok :) bunun bar koyma yeri olmayanı var belki biliyorsundur şu an 139 lira o da çok dandik gibi bilemiyorum açıkçası biraz paraya kıyıp güzel bir şey alıcam heralde :)





Can hocam bende bodyforumtr de okuduğum kadarıyla kickback i gereksiz bir hareket olarak biliyordum. Savaş hoca da kickback ile ilgili ne konuştu ne de video yaptı.Sizin de forumda sürekli bu hareketi savunduğunuzu görüyorum :) biraz açıklayabilir misiniz bunu
Sevgili dostum dirsek ile omuz arasını yere paralel tuttuğun ve hareketin pozitifinde de kıpırdatmadığın müddetçe kickbackten aldığın verimi alacağın hareket çok azdır. Ancak altını çizerek söylüyorum hareket formunu kaçırmaya en müsait hareketlerden biridir oldukça nizami yapman gerekiyor. Dumbbell triceps extension ve türevleri tarzı hareketlere göre daha az ağırlıkla çalışmak zorunda kaldığın için egomanyaklar tarafından tercih edilmez şöyle söyleyeyim cable crossoverın en alt ağırlığında pushdown yapıyorum ama 15 kg ile kickback yapamıyorum.
 
Üst