Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

egzersiz sonrası ağrı

eminkeh

Forum Üyesi
Katılım
30 Ağustos 2014
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
arkadaşlar ben 2 aydır fitness ile uğraşıyorum başlangıcta egzersizden sonraki günler veya aynı günün akşamı hafif ağrı hissediyordum , yalnız daha sonra yani bu aralar egzersizden sonraki gün hemen hemen hic bişe yokmuş gibi oluyor acaba antrenmanlar verimsiz mi geciyor yani egzersiz sonrası ağrı elzem bişey mi ??
 

metinhx4

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Ödüller
0
Yaş
24
Fit Puan
0
Hamlığı attığın için agırmıyordur :)
 

hellyea

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
150
Tepkime puanı
20
Ödüller
1
  • 100. Mesaj!
Fit Puan
0
doms ağrılarına vücudun 2 ayda adapte olduğunu hiç duymadım.
antrenman sisteminde ufak değişiklikler yap vucudun aynı sisteme adapte olmuş olabilir
 

eminkeh

Forum Üyesi
Katılım
30 Ağustos 2014
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
doms ağrısından bahsetmiyorum aslında , o gün çalıştırdığım kas gruplarının hafif ağrımasını bekliyorum , bazen bu olmuyor ve antrenmandan verim almadığımı düşünüyorum
 

aysnsmrt

Forum Üyesi
Katılım
2 Eylül 2014
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
Hamligini atmis olman konusuna katiliyorum. Baslardaki agrim bu nedenle olmali.
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
ağırlığı arttır yine ağırır sen misal 50 kg ile squat yaparsan 1 defa ağırır 2. defa ağırmaz ama ikinci defa 60 la yaparsan yine ağırır
 

knn

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
16
Tepkime puanı
1
Ödüller
0
Fit Puan
0
Her hafta bu şekilde ağırlık mı artırmak gerekiyor o zaman? Bana biraz mantıksız geldi de.
 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
1,123
Tepkime puanı
106
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
0
Her hafta bu şekilde ağırlık mı artırmak gerekiyor o zaman? Bana biraz mantıksız geldi de.
asıl mantıksız olan sürekli ağırı hissetmek hocam sürekli kaslar ağırmaz ki yanma olur o farklı olay ama süreklide ağırsa zaten bu kas gelişimini olumsuz etkiler. misal ben cumartesi günü squat yaptım şuanda bile bacaklarım ağırıyor bu iyi bir şey değil muhtemelen yarında ağırırsa bacak günü calışmayacağım
 

hellyea

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
150
Tepkime puanı
20
Ödüller
1
  • 100. Mesaj!
Fit Puan
0
Antrenman sırasında kasılmayı hissederek yapın hareketin zirve noktasında çalıştırdığınız kası sıkıştırın. Ben ne zaman adam akıllı konsantre olsam ve zirvede sıkıştırsam inanılmaz bir ağrı oluşuyor ertesi günü
 
Üst