Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

DEFİNASYONDA KALORİ EKSİLTMEK

eto

Forum Üyesi
Katılım
31 Aralık 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
Arkadaşlar merhaba , 182 boy , 89 kg'da yım, Definasyona başladım ve 2 haftadır kilo vermem durdu :emoji_smirk: Kalori düşürmeyi düşünüyorum bu esnada ama hangi öğünden azaltmalıyım tam karar veremedim yardımcı olup fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim , beslenmem aşşağıdaki fotoğrafta yazıyor . :emoji_relaxed:

Adsız.png

Antrenman Programım

1.gün - Sırt - Triceps + 45 dk kardiyo + karın

2.gün - Göğüs - Biceps + 45 dk kardiyo + karın

3.gün -Bacak - Omuz

4.gün - 40 dakika kardiyo + karın
 
Önceki Konu
Sonraki Konu

FitnessMerdo

Forum Üyesi
Katılım
13 Ocak 2017
Mesajlar
414
Tepkime puanı
39
Ödüller
2
Yaş
23
  • 100. Mesaj!
  • 250. Mesaj!
Fit Puan
0
Akşam yemek yemiyormusun pilavı 1 öğün ye bence daha çok protein koy karbonhidratları az ye
 

eto

Forum Üyesi
Katılım
31 Aralık 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
dostum zaten günlük yediğim 1 porsiyon pilav ,
 

FitnessMerdo

Forum Üyesi
Katılım
13 Ocak 2017
Mesajlar
414
Tepkime puanı
39
Ödüller
2
Yaş
23
  • 100. Mesaj!
  • 250. Mesaj!
Fit Puan
0
2000 kalori alıyorsun biraz daha düşür kaloriyi o zaman 1500 falan
 

durbre

Forum Üyesi
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
394
Tepkime puanı
93
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
Arkadaşlar merhaba , 182 boy , 89 kg'da yım, Definasyona başladım ve 2 haftadır kilo vermem durdu :emoji_smirk: Kalori düşürmeyi düşünüyorum bu esnada ama hangi öğünden azaltmalıyım tam karar veremedim yardımcı olup fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim , beslenmem aşşağıdaki fotoğrafta yazıyor . :emoji_relaxed:

Ekli dosyayı görüntüle 98

Antrenman Programım

1.gün - Sırt - Triceps + 45 dk kardiyo + karın

2.gün - Göğüs - Biceps + 45 dk kardiyo + karın

3.gün -Bacak - Omuz

4.gün - 40 dakika kardiyo + karın
problem kaloride değil o kesin. yağ yakmak için 1. şart ihtiyaçtan az kalori almaktır hepimiz biliyoruz. bunun yanısıra en büyük yardımcı belirli sürelerle insülini düşük tutmak. yatmadan 3-4 saat önce yemeyi kesmelisin. insülin uykuya kadar iyice düşsün. sabah kalktığında da bir kaç saat düşük insülinle kardiyo yapabilirsin. yapmasan da hemen yeme. bir de en önemlisi bu programı gramı gramına bozmadan 2 haftadır uyguluyorsan vücut bu beslenmeye alışmış ve metabolizma hızı düşmüş olabilir. bir öğün iyi bir cheat meal yapmayı deneyebilirsin. rakamlara ve programa çok takılma. ben de yağ yakıyorum. iyi karbonhidrat olsun protein olsun farketmez yediklerin. aynıları yemek zorunda değilsin kalori say makro say yeter.
 
Üst