Bu Kadar Performanslı Olanımız Var Mı?

montevo

Forum Üyesi
13 Ağustos 2014
159
21
18
32
muğla
arkadaşlar uzun bi süredir bu kanalı takip ediyorum.insanların yarışmaları baya zevkli.çeşitli dallardan sporcualr geliyor ve aralarındaki antreman farklarını çok iyi gözlemleyebiliryorsunuz.benim merak ettiğim bu seviye bi performansa nasıl gelebiliriz.adam 140kg 20 tekrar bench press peşine 200 kg 20 tekrar deadlift yapıyor.makina gibi resmen.ve anlamadığım bi şekilde ister kocaman olsun ister icne yapılı gelen sporcuların hepsi belli bi gücün üzerinde.sadece bodoslama güç yok,şu video resmen duygusallık kokuyor.

 

hasanegetopan

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
6 Şubat 2016
87
19
8
Bandırma
arkadaşlar uzun bi süredir bu kanalı takip ediyorum.insanların yarışmaları baya zevkli.çeşitli dallardan sporcualr geliyor ve aralarındaki antreman farklarını çok iyi gözlemleyebiliryorsunuz.benim merak ettiğim bu seviye bi performansa nasıl gelebiliriz.adam 140kg 20 tekrar bench press peşine 200 kg 20 tekrar deadlift yapıyor.makina gibi resmen.ve anlamadığım bi şekilde ister kocaman olsun ister icne yapılı gelen sporcuların hepsi belli bi gücün üzerinde.sadece bodoslama güç yok,şu video resmen duygusallık kokuyor.

Steroid kullanıp sıkı çalışarak ulaşabilirsin. Naturel olarak bu seviyelere çıkman ne yazık ki imkansız.
 

EserBey

Forum Üyesi
24 Nisan 2018
79
7
8
19
www.facebook.com
Boy (cm)
190
Yaş
19
Spor Geçmişi
9
Kilo (kg)
95
Süreklilik önemli ve antrenman stilin birde düzgün program ben haftada 24 set deadlift yapıyorum. 150 kg 12 tekrar çıkarabiliyorum normal deadliftte. Sumoda ise 115 12 10 arası çıkarıyorum formumu bozmadan ama şu anki programımı ayarlamakiçin on bir ayımı heba ettim değişik değişik programlar yaptım bunu salı ve cumartesi yapıyorum
[ ] Sumo deadlift 4
[ ] Deadlift 4
[ ] Romanian deadlift 4
[ ] Dış bacak makine 6
[ ] İç bacak makine 4
[ ] Expectations 4 (ayaklıği aşağıda olsun)
[ ] Leg raise calf 4
[ ] Hack Squat 4
[ ] Ön bacak makine leg 4
[ ] Esneme
Alttakinidde pazartesi çarşamba cuma yapıyorum
[ ] Pull up (30)
[ ] Chin up (20)
[ ] Bant Pull Up 4.(max)
[ ] Bant Chin Up 4.(max)
[ ] Bent Over Row 4.(12)
[ ] Overhead Press 4.(max )
[ ] Bench Pres 4.(12)
[ ] Göğüs Dips 4.(max)
[ ] Açma 4 set
[ ] Şınav(Düz-arkakol-göğüs-yatay
[ ] Lateral raise 4 set (kolu fazla kaldırma yavaş yap )
[ ] Arka Omuz trapez 3 set ( sırtı geri çek sıkıştır )
[ ] Trapez 2 set yavaş yap odaklan (yukarı doğru kaldır )
[ ] Eğik trapez 1 set
[ ] Facepull Bant
Antrenman stilim güç,kondisyon,kuvvet hepsini bir haftada uyguluyorum
 

EserBey

Forum Üyesi
24 Nisan 2018
79
7
8
19
www.facebook.com
Boy (cm)
190
Yaş
19
Spor Geçmişi
9
Kilo (kg)
95
Yazmadığım ekstra şeylerde var rack pull vs kendim eksik olduğum şeyler tutuş gücüm eksik mesela barfiks te asılı kalma rack pul bekleme filan