Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Bir göğüs programinda kaç açiş ve kaç pres olmalidir sizce...

SöNMeZ

Forum Üyesi
Katılım
8 Ekim 2014
Mesajlar
18
Tepkime puanı
1
Ödüller
0
Fit Puan
0
2 press ardindan 1 veya 2 açiştir benim görüşüm hatta antremani öyle bir yaparsinki 3 hareket sonra nakavt olursun 2 press 1 cable vs. Birde size sorayimdedim atalar nedemiş 1 elin nesi var 2 elin sesi var şlakp! Vs.vs. :D
 

burakkho

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
336
Tepkime puanı
251
Ödüller
2
  • 100. Mesaj!
  • 250. Mesaj!
Fit Puan
0
Benim programım Press,Fly,Press,Butterfly veya Crossover,Dips şeklinde oluyor.
 

SöNMeZ

Forum Üyesi
Katılım
8 Ekim 2014
Mesajlar
18
Tepkime puanı
1
Ödüller
0
Fit Puan
0
çok iyi bir program gerçekten benimde programım önceden bunun gibi birşeydi diyebilirim yanı sıralamalar tabi bunda daha çok kişi hangi taktiklerden yani sistemden yarar sağlıyorsa o , o kişiye göre daha iyidir.Ama 1 press 1 açış sonra pres sonra açış yani aralara ekleme var güzel bir progam gerçekten ama hatta elimden gelse 3 harekete indirecem programı :D öyle bir yapıyorum ki o 2 presi açışı zor yapıyorum nerdeyse şınav çekemez hale gelmek siz anlayın işte :D
 

Albertdesalvo

Forum Üyesi
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
50
Tepkime puanı
0
Ödüller
1
Yaş
24
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
0
ben smith machine press 4 set yapıyorum.15-12-10-8 diye gidiyorum ağırlık arttırarak.Şu ay ortaısnda SAvaş abinin programını yapıcam Kısaca şu Programım:

Smith machine Press
İncline Barbell Press
Dumbell Fly yapıyorum. 2 Press 1 açış oluyor.Gögüslerimden memnunum
 

FiTTrakian

Forum Üyesi
Katılım
6 Kasım 2014
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Fit Puan
0
büyümek istiyosan 4 hareket maksimum olması gerekir bence 2 press 1 fly 1 dips benim ideal programım 4 er set çakıcaksın piramidi ağırlı arttırarak 12-10-8-6 tekrar , büyümezsen paran iade ;)
 
Üst