Bir göğüs programinda kaç açiş ve kaç pres olmalidir sizce...

SöNMeZ

Forum Üyesi
Katılım
8 Ekim 2014
Mesajlar
18
Tepkime puanı
1
Puanları
3
2 press ardindan 1 veya 2 açiştir benim görüşüm hatta antremani öyle bir yaparsinki 3 hareket sonra nakavt olursun 2 press 1 cable vs. Birde size sorayimdedim atalar nedemiş 1 elin nesi var 2 elin sesi var şlakp! Vs.vs. :D
 

burakkho

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
336
Tepkime puanı
251
Puanları
118
Benim programım Press,Fly,Press,Butterfly veya Crossover,Dips şeklinde oluyor.
 

SöNMeZ

Forum Üyesi
Katılım
8 Ekim 2014
Mesajlar
18
Tepkime puanı
1
Puanları
3
çok iyi bir program gerçekten benimde programım önceden bunun gibi birşeydi diyebilirim yanı sıralamalar tabi bunda daha çok kişi hangi taktiklerden yani sistemden yarar sağlıyorsa o , o kişiye göre daha iyidir.Ama 1 press 1 açış sonra pres sonra açış yani aralara ekleme var güzel bir progam gerçekten ama hatta elimden gelse 3 harekete indirecem programı :D öyle bir yapıyorum ki o 2 presi açışı zor yapıyorum nerdeyse şınav çekemez hale gelmek siz anlayın işte :D
 

Albertdesalvo

Forum Üyesi
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
50
Tepkime puanı
0
Puanları
16
ben smith machine press 4 set yapıyorum.15-12-10-8 diye gidiyorum ağırlık arttırarak.Şu ay ortaısnda SAvaş abinin programını yapıcam Kısaca şu Programım:

Smith machine Press
İncline Barbell Press
Dumbell Fly yapıyorum. 2 Press 1 açış oluyor.Gögüslerimden memnunum
 

FiTTrakian

Forum Üyesi
Katılım
6 Kasım 2014
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
büyümek istiyosan 4 hareket maksimum olması gerekir bence 2 press 1 fly 1 dips benim ideal programım 4 er set çakıcaksın piramidi ağırlı arttırarak 12-10-8-6 tekrar , büyümezsen paran iade ;)
 
Üst