Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
1 Mar 2020
Mesajlar
4
Tepki puanı
1
Puanları
3
Yaş
21
Merhaba 2 yıldır Bodybuilding sporu ile ilgileniyorum. Bicepslerime hacim katamadım bi türlü. Uyguladığım program şu şekilde;

3 x 12 Ez Bar Curl
3 x 12 Cable Curl
3 x 12 Hammer Cable Curl

İnternette okuduğum makalelerde çoğu kişi Ağır curllere önem verilmesi gerektiğini izole hareketleri belli bir hacimden sonra uygulamayı tavsiye ediyorlar fakat bazı kaynaklarda bicepsler en çok izole hareketler ile fazla tekrarla gelişir diyor. Sizce ne yapmalıyım savaş hocanın programına başlamayı düşünüyorum
 
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst