Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
29 Ağu 2021
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Yaş
16
Kilo (kg)
64
Boy (cm)
176
Bel (cm)
72
Omuz (cm)
106
16 Yaşındayım, 1.76, 64 Kilo, boyun çevresi 37, bel çevresi 72, kalça çevresi 86, omuz çevresi 106. Evde 4 kg dambıl ile 1.5 haftadır ege fittnes'ın 'yeni başlayanlara özel full body' programını yapıyorum 1 gün arayla, beslenme için yardıma ihtiyacım var şöyle bişey çıkarttım:
Günde 400 gram Kalçalı But , 3 yumurta, 1 dilim beyaz peynir protein olarak yeterli sanırım bilmiyorum bunu değerlendirir misiniz. Karbonhidratı için de pirinç mi bulgur mı ya da başka bişeyden kaç gram olmalı? internetti bilgiler kafa karıştırıcı. Yağ ise; but, yumurta ve peynirdeki yağlar yeterli mi?
Bunları değerlendirir misiniz ne yapmalıyım?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2021
Mesajlar
392
Çözümler
65
Tepki puanı
145
Puanları
138
Amacına göre değğişir amacın büyümekse günlük kalori ihtiyacını hesapla onun üstüne 500 kalori daha koy günlük o kadar tüket 2500 ise 3000 gibi telefonuna makro hesaplamak için programlar içndir myfitnesspal fatsecret gibi bunlara yazdıgında hepsini sana söylüyor protein olarak kilo başı 2 olarak hesaplayabilirsin yağ olarak da kilo başı 1 olarak bunları yaptın sonra kalori boşluğunu karbonhidratla dolduracaksın yani kilo vermek istiyorsan ya da almak istiyorsan karbonhidratla oyna azalt ya da çoğalt büyütmek istersen yükselt

Pirinç yiyebilirsin en kolay olarak yiyemiyorsan bulgur da olur
 
Yorum
Forum Üyesi
Katılım
10 Şub 2021
Mesajlar
319
Çözümler
14
Tepki puanı
86
Puanları
118
Yaş
20
Ağır sağlamın sitesinde beslenme adım adım anlatılmış kafanı karıştırmayacaktır
Kilo Almak İçin
Kilo Vermek İçin
 
Yorum
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst