Bayanlarda %18 yağ oranı definasyon

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Prensesi
Forum Üyesi
Katılım
25 Nis 2021
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Kilo (kg)
59
Spor Geçmişi
1
Boy (cm)
167
Merhabalar,
25 yaşında bayanım boyum 167 kilom 59. %18 Yağ oranım. 15 ve çekebildiğim kadar aşağısı olana kadar devam etmek istiyorum. Daha sonra temiz bir şekilde büyümek için. Hesaplamalarıma göre ortalama 1000 kcal (Az olduğunu biliyorum) 87 gr karb. 30 gr yağ ve 90 gr protein benim için yeterli. Antremanlarımda ağır kaldırmaya özen gösteriyorum. 87 gr bile yeterli gelmezken Bazı pt arkadaşlarım karb alımımın 30 gr bile çok olduğunu söylüyor. Denediğimde barı bile kaldırmakta zorlanıyorum. Karb ve yağ alımı konusunda yardımcı olursanız çok sevirinim. Supplement olarak Kreatin+bcaa ve l-carnitin+cla kullanıyorum. Çok nadir tamamlamak için protein.
 
Yönetici
SMS Onaylı
Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
3,096
Çözümler
479
Tepki puanı
1,505
Puanları
188
Merhabalar,
25 yaşında bayanım boyum 167 kilom 59. %18 Yağ oranım. 15 ve çekebildiğim kadar aşağısı olana kadar devam etmek istiyorum. Daha sonra temiz bir şekilde büyümek için. Hesaplamalarıma göre ortalama 1000 kcal (Az olduğunu biliyorum) 87 gr karb. 30 gr yağ ve 90 gr protein benim için yeterli. Antremanlarımda ağır kaldırmaya özen gösteriyorum. 87 gr bile yeterli gelmezken Bazı pt arkadaşlarım karb alımımın 30 gr bile çok olduğunu söylüyor. Denediğimde barı bile kaldırmakta zorlanıyorum. Karb ve yağ alımı konusunda yardımcı olursanız çok sevirinim. Supplement olarak Kreatin+bcaa ve l-carnitin+cla kullanıyorum. Çok nadir tamamlamak için protein.
Merhabalar foruma hoşgeldiniz :)

30 Gr carbın bile çok olduğunu söyleyen pt (sözde pt bence) kişilerden uzak durmanızı öneririm.

Vücut geliştirme sporunu hakkını vererek yapan sporcuların ana yakıtı glikojen depolarıdır .

Çünkü ağırlık antrenmanlarında çoğunlukla tip2 kas fiberleri aktif olur özellikle 0-12 tekrar arasında .

Tip2 kas fiberlerinin ana yakıtı glikojen depolarıdır , çok az yağ depolarını kullanırlar , glikojen depoları boş antrenmana girilirse veya antrenmanda tamamen boşalırsa aşırı halsizlik oluşur ve kas gelisimi baltalanır , kas yıkımı da söz konusu ..

Bir sürü tanıdığım vg veya powerlifting yapan kadın tanıdığım var , gayet vücudu fit olup 250 Gr carb alan bile gördüm .

Düşük carb veya sıfır carb yağ yakmak için en kötü seçimdir özellikle sıfır carb , diyetin son haftalarında belki düşük carba geçilebilir kısa süreliğine, son yağları vermek için .

Ama direk düşük carb ile başlarsanız , vücudunuz kısa sürede o carba adapte olup metabolizma hızını yavaşlatır , tiroit bezlerinizi baskılar.
Hem yağ yakmaniz durur hem de sağlık fonksiyonlarınız her açıdan tehlikeye girer .

Size tavsiyem bu linkteki konuyu okuyup ona göre haraket etmek veya zamanınız yoksa direk savaş cebeci hocamızın hazırladığı programa başlamak ;


 
Yorum
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst