Başlangıç programı nasıl (full body)

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
  Konu görüntüleme sınırlıdır
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
30 Ağu 2021
Mesajlar
8
Çözümler
1
Tepki puanı
1
Puanları
3
Yaş
29
Merhabalar, haftada dört gün şu programı yapıyorum yeni başladım. Dumbell seti ve sehpa var. Latarel rais'i 2.5'luk dumbell ile yapıyorum. Diğerlerini genel olarak bazen 5 kg ile. Sınırları zorlamak çalışıyorum. 1 gün çalışıyorum bir gün dinlenme.
Sumo squat 4x15 F
Dumbell chest press 4x12 F
Sınav
Dumbell triceps lying extension 4x12 F
Dumbell row 4x 12
Dumbell curl 4x12 F
Lateral raises 4x12 F
 
Moderatör
Mesaj Lideri
Katılım
29 Haz 2021
Mesajlar
265
Çözümler
51
Tepki puanı
112
Puanları
138
Daha da çeşitlendirebilirsin ayrıca kilon sınırlı olduğu için kasa daha fazla hasar vermek adına hareketleri daha yavaş yapmanı öneririm yavaş ve yedirerek yaparsan daha çok canın yanar ve daha çok kasa hasar verirsin
 
Yorum
Thread Owner
Forum Üyesi
Katılım
30 Ağu 2021
Mesajlar
8
Çözümler
1
Tepki puanı
1
Puanları
3
Yaş
29
Dumbell seti mevcut + iki şer tane 8kgluk dumbell da var. Yukarıda yazmayı unutmuşum. 8 kg ile yapabildiğimi 8 ile yapıyorum. Baktım 3+4 . Setten sonra kol kalkmıyor mecburi düşünüyorum kiloyu. Sizce düşük kg ile başlayıp son setlere doğru mu ağırlığı artirsam?
 
1 Yorum
Batuhan Karakaya
Batuhan Karakaya  yorum yaptı
Sabit kilo daha iyi olur 8 ile bir yerdne sonra tıkanıyorsan 5 ile yap harekete başlamadan önce 2 set ısınma yap snorasında setlere git 5 kilo ile yavaş yedirerek doğru form da yap yukarıda beklet sonra aşağı yavaş indir bu şekilde dene farkı görürsün
 
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst