Bacak için nasıl bir antreman programı uygulanmalı

AlpGC

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
23 Aralık 2017
44
1
8
20
Yaş
20
Kilo (kg)
72
Boy (cm)
170
Merhaba arkadaşlar bi süre önce 90 kilodan cok hızlı bir şekilde 54 e düştüğüm için baya çatlak ve sarkma oluştu suanda 72 kilo felanım bacagım spora baslamadan önce de kalındı 54 60-65 kiloyken ancak spor ile ilerledikçe artık cok kalınlastıgını hissettim ve bazı olan rahat şeylerde şimdi rahatsız ediyor antremanda hacimlenmeye yönelik calısıyortum az tekrar ağır kilo bacakda sizce nasıl çalışmamı devam ettirmeliyim
 

cekkA61

K. Moderatörü
SMS Onaylı
Forum Üyesi
15 Ocak 2018
31
3
8
26
Az tekrar ağır kg powerlifterlara yönelik bi antrenman biçimi biraz daha düşürüp 12-14 tekrar yaptığın zaman daha çok verim alırsın.Özellikle lounge ı öneririm çok etkili bir hareket
 

AlpGC

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
23 Aralık 2017
44
1
8
20
@cekkA61 Hacimlenmeye yönelik calısıyorum o kadar cok tekrar yapmam için ağırlığı düşürmem gerekicek daha mı cok kas kazanımına yönelik olur senin dediğin gibi yaparsam
 

Naci

Moderatör
SMS Onaylı
15 Haziran 2015
503
153
63
Moskova Russia
Boy (cm)
174
Yaş
43
Spor Geçmişi
6
Kilo (kg)
85
Amaciniza gore idman programinizi olusturmaniz faydaniza olacaktir. Blog bolumumuzde bununla ilgili yazilmis degerli bir makale var, okumanizi oneririm.

Yaziya ulasmak icin tiklayin
 

Juan

Forum Üyesi
13 Mart 2018
60
11
8
28
Haftada iki gün bacak çalışıp, birisinde güce yönelik diğerinde hacime yönelik egzersiz ve ağırlık seçimi yapabilirsin.