Fitness Bilim

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Soru Sor!

Sorular sorun ve diğer üyelerden cevaplar alın.

Cevapla!

Soruları cevaplayın ve alanınızda uzman olun.

Uzmana Danış!

Takıldığın bir konu mu var? Yöneticilerimize ulaşın.

Aynı Program İçerisinde Hipertrofi ve Kuvvet Çalışılması Doğru mudur?

ibrahimbb

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
11 Temmuz 2018
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yaş
18
Boy (cm)
170
Yaş
17
Spor Geçmişi
3
Kilo (kg)
56
Omuz (cm)
0
Yaş
17
Boy (cm)
171
Merhaba, 1 yıl spor yaptıktan sonra neredeyse hiç gelişemediğimden dolayı 1 yıl ara verip koşuya başladım. Fakat şu anda tekrar başlayacak motivasyona ve kararlılığa sahibim. Beslenme ve antrenman stilimde radikal değişiklikler yapmaya çalıştım çünkü ne de olsa aynı yollarla farklı hedeflere varılmaz :).

İnternetten bulmuş olduğum bir üst vücut / alt vücut programı aşağıdaki gibi. Pazartesi ve salı kuvvet çalışıyorken perşembe ve cuma hipetrofi çalışılıyor. Daha önceden kuvvet çalışmaya aşinayım çünkü daha önce sistemli olarak 5x5 çalıştım bayağı not falan alıyordum her hafta ne yaptım ne kadar zorlandım kaç kg kaldırdım falan. Fakat aklıma takıldı ikisi aynı anda olur mu acaba? Hem programı birazcık yorumlar hem de sorumu cevaplarsanız çok sevinirim.

1073

Herkese bol şans :)...
 

EserBey

Forum Üyesi
Katılım
24 Nisan 2018
Mesajlar
118
Tepkime puanı
18
Puanları
48
Yaş
21
Web sitesi
www.youtube.com
Boy (cm)
190
Yaş
19
Spor Geçmişi
9
Kilo (kg)
94
asıl olması gerekende bu hem 15-20 tekrar hem 8-12 hemde 3-5 arası tekrar en iyi programdır.tüm hipertrofilerileri uygulicaksın myofibril sarkoplazmik ...
 

Eyüp Baykara

Yönetici
Site Admini
Katılım
1 Haziran 2014
Mesajlar
1,025
Tepkime puanı
351
Puanları
158
Yaş
29
Evet ancak kas tekrar saymaz bu yüzden max. gerilim ve kas hasarı vermezsen bu tekrarların bir önemi yoktur.
 

EserBey

Forum Üyesi
Katılım
24 Nisan 2018
Mesajlar
118
Tepkime puanı
18
Puanları
48
Yaş
21
Web sitesi
www.youtube.com
Boy (cm)
190
Yaş
19
Spor Geçmişi
9
Kilo (kg)
94
orası öyle bu tekrarlara yakın hisedilecek ağırlık seçimi önemli 3-5 tekrarda 6.tekrar cıkmaması lazım mesela ona göre ağırlık seçimi lazım
 

EserBey

Forum Üyesi
Katılım
24 Nisan 2018
Mesajlar
118
Tepkime puanı
18
Puanları
48
Yaş
21
Web sitesi
www.youtube.com
Boy (cm)
190
Yaş
19
Spor Geçmişi
9
Kilo (kg)
94
progressive overload unutmayalim
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst