Fitness Bilim

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Soru Sor!

Sorular sorun ve diğer üyelerden cevaplar alın.

Cevapla!

Soruları cevaplayın ve alanınızda uzman olun.

Uzmana Danış!

Takıldığın bir konu mu var? Yöneticilerimize ulaşın.

Askere gideceğim kaslar ?

JEFKE

Forum Üyesi
Katılım
14 Eylül 2020
Mesajlar
14
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yaş
24
Merhaba beyler askere gideceğim 1 ay sonra - 1 yıldır spor yapıyorum kaslar gidermi 5-6 ayda toparlamam ne kadar zamanı alır. kafam çok karıştı yardımcı olursanız makbule geçer.
 

Yusuf İhsan

Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
8 Aralık 2019
Mesajlar
1,098
Tepkime puanı
447
Puanları
158
Bedelli mi hocam ? Kaç ay yapacaksın
 

Yusuf İhsan

Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
8 Aralık 2019
Mesajlar
1,098
Tepkime puanı
447
Puanları
158
Askeriyede kötü de olsa bar dumbell barfiks demirleri oluyor hocam , zaten yemekler bol proteinli , bence kas kaybı olmaz hatta define olursun bence . 5-6 ay hiç spor yapmasan bile kaybettiklerini 2 ayda toparlarsın zaten .
 

JEFKE

Forum Üyesi
Katılım
14 Eylül 2020
Mesajlar
14
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yaş
24
yerine göre degişiyormuz- 5-6 ay ara versem gelsem 1-2 ayda toplarmıyım acaba.
 

Yusuf İhsan

Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
8 Aralık 2019
Mesajlar
1,098
Tepkime puanı
447
Puanları
158
Evet 1-2 ayda rahat toparlarsın reis takma kafaya , kas hafızası diye bişi var .
 

Nurettin Olgun

Site Admini
Katılım
22 Mayıs 2015
Mesajlar
1,968
Tepkime puanı
673
Puanları
188
Yaş
33
Web sitesi
m.facebook.com
Boy (cm)
181
Yaş
30
Kilo (kg)
88
Karbonhidratı abartmazsan kas kaybı yaşamazsın , ki ekleyebilir misin biraz zor.Mevcut kas kütlesini korusan kâfi , vücut ağırlı spor yapma imkanı var , hemen her gün Spor yapıyorsun zaten , düzenli uyku yok ama , bunun dışında yüksek kalorili beslenme programları var ve çok fazla karbonhidrat içeriyor.Günlük 2500 kimi zaman 3000'i bulabilir.Hafta'da en az 2-3 öğün yemeyin yanında tatlı vardır , basit şeker =hızlı ve çabuk yağlanma.Beslenneyi sakladığın müddetçe sıkıntı olmaz.Bizler salça tenekesi ve demirler ile çalışma istasyonu kurmuştuk kendimizi ki , çoğu yerde var , acemilik döneminde zaman bulamazsınız , fakat usta birliğinde ağırlık çalışması için bolca zamanınız olacak.18 ay nere 6 ay nere tatil mis.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst