Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Antrenman programım ve amacım

Naci

Anti-Personnel Landmine
Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
15 Haziran 2015
Mesajlar
732
Tepkime puanı
266
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
258
Merhabalar,

Haftada iki gun mu spora gidiyorsunuz yoksa birinci gun ikinci gun yaptiktan sonra basa donup birinci gunu mu yapiyorsunuz? Acikcasi cok fazka anlayamadim haftada kac gun nasil calistiginizi.
 

Naci

Anti-Personnel Landmine
Moderatör
SMS Onaylı
Katılım
15 Haziran 2015
Mesajlar
732
Tepkime puanı
266
Ödüller
3
  • 250. Mesaj!
  • 100. Mesaj!
  • 100. Beğeni!
Fit Puan
258
Ben bolgesel calisma taraftariyim, Sizin programinizda bir gunde 4 gogus, 3 omuz, 2 biceps hareketi, ikinci gunde 4 sirt, 3 bacak, 2 triceps hareketi ayrica her idman sonuna karin hareketleri bulunmakta. Bu kadar hareketi ekseriye 4x12 yapinca ( ki kisa dinlenme bile yapsaniz idman en az 1.15-1.30 saat surer ) nasil gucunuz kaliyor sasirmamak elde degil. Buyuk ihtimal basta agir girip 2-3 hareketten sonra hafif kilolara girmek zorunda kaliyorsunuz .
Hocaniz sizin icin en iyisini bilir, saygim sonsuz kendisine. Ben egitmen degilim, meslegim alakasiz ama tecrubeme gore bu kadar hareketi bir arada yapacaginiza madem haftada 4 gun gidiyorsunuz bolgelere biraz dinlenme suresi tanimaniz. Haftada 2 gun her bolgeyi calistirmak sizi gelistirmez, aksine geriye goturur olcu alamazsiniz bir sure sonra. Eger verim alamiyorsaniz (ki alsaniz buyuk ihtimal burada baslik acmazdiniz) programiniza biraz duzenleme yapmak gerekiyor. Benim yaslarimda olan Bilgehan Koc'un dedigi gibi "cok sevismeyle cok cocuk dogmaz" mantigindan yola cikarsak bolge sayisini azaltin, her bolgeyi haftada bir gun calistirin, gelismenin hizlandigini buyuk ihtimal goreceksiniz.
 

farukozdemir

Personal Trainer
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
26 Kasım 2014
Mesajlar
369
Tepkime puanı
109
Ödüller
7
Yaş
24
  • 100. Beğeni!
  • 250. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
  • 25. Beğeni!
  • 100. Mesaj!
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
669
Merhaba.
Amaç hipertrofi ise ki amaç öyle anladığım kadarıyla ve sporda 6-8 aylık süreci de geçirmişsiniz bu program size uygun değil .
Hem süre olarak fazla hemde kaslarınızı yoramadan spor salonundan çıkıyorsunuz.

Split programa dönebilirsiniz Savaş Cebeci hocamın çok güzel bulk programları var bence bi bakıp deneyin ben denediğimde ciddi etkisini görmüştüm :)
 

AkkoyLu

Onaylı Üye
SMS Onaylı
Forum Üyesi
Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
71
Tepkime puanı
11
Ödüller
1
  • 50. Mesaj!
Fit Puan
28
Bu programın herhangi bir yanlışını göremiyoru fakat siz bu program bana yetmiyor diyorsanız alt üst vucut olarak çalışırsanız haftada 4 gün iyi verim alabilirsiniz
 
Üst