Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Antreman programı

a.234

Forum Üyesi
Katılım
28 Eylül 2014
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Ödüller
0
Yaş
26
Fit Puan
0
merhaba arkadaşlar 7 ay oldu spora başlayalı ilk 1 ay klasik alışma hareketlerine girdim sonra 3 ay haftada 3 gün tam program girdim full body pazartesi çarşamba cuma aralığında . programı böldüm
pazartesi
gogus omuz sırt kanat mide
salı
kol bılek bacak mide
çarşamba off
perşembe
gogus omuz sırt kanat mide
cuma
kol bılek bacak mide

haftada her bölgeyi iki harekete cıkardım 3 aylık programım böyle .. Ben artık haftada 1 kere kas gruplarını çalıştırmak istiyorum sizce hacim olarak etkisi olur mu ?
 

can büyükelyas

Forum Üyesi
Katılım
12 Ağustos 2014
Mesajlar
215
Tepkime puanı
72
Ödüller
2
Yaş
40
  • 100. Mesaj!
  • 50. Beğeni!
Fit Puan
0
merhaba arkadaşlar 7 ay oldu spora başlayalı ilk 1 ay klasik alışma hareketlerine girdim sonra 3 ay haftada 3 gün tam program girdim full body pazartesi çarşamba cuma aralığında . programı böldüm
pazartesi
gogus omuz sırt kanat mide
salı
kol bılek bacak mide
çarşamba off
perşembe
gogus omuz sırt kanat mide
cuma
kol bılek bacak mide

haftada her bölgeyi iki harekete cıkardım 3 aylık programım böyle .. Ben artık haftada 1 kere kas gruplarını çalıştırmak istiyorum sizce hacim olarak etkisi olur mu ?
Sevgili dostum Türkiye'de salona başlayan insanların %99dan fazlasının düştüğü hataya düşmek üzeresin. Klasik alışma programı nedir bunu anlayamadım. Full body çalışman gayet güzel ancak bölgeleri yanlış bölmüşsün. Alt ve üst diye bölmek en tercih edilendir ve sırt alt kabul edilir. Yani göğüs omuz kol, Bacak sırt mide çalışman lazım. Hatta bunu da değil de 3 gün aynı hareketleri yapman lazım deadlift squat barfiks dips overhead press bench press yapman lazım gerçek full body budur. Yani göğüste bir sürü fly işte omuzda raiseslar yapıyorsan bu full boduy olmaz. Full body birleşik hareketlerle yapılır. Steroid kullanmıyorsan haftada bir bölgeyi bir kere çalıştırmanın sana hiç bir faydası olmaz zaman kaybı olur. vücut apırlığın kadar bench, 1,5 katı kadar da squat ve deadlift yapana kadar full body'e devam. Ayrıca hacim denen şey gym'de olmaz mutfakta olur. Önce beslenme. Sevgiler.
 
Üst