Ağırlık

Trkk1071

Forum Üyesi
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
5
Tepki puanı
2
Selam arkadaşlar benim bir sorum olacaktı Bir iki aydır bileklerim ağrıyor bileğimi koltuğa biraz bastırınca bile ağrıyor Barbell Curl yapmaktan diye düşünüyorum bileklerim zayıf bilek çalışmaya başladım ama hala geçmedi ağrı Normal de ağrımıyor ama bilek kuvveti gerektiren şeyler de ağrıyor Ne yapmam lazım Barbell Curle bir süre ara vermeye düşünüyorum ama bilmiyorum Kemiklerim ağrıyor galiba doktorluk bir durum olabilir mi bu durumu yaşayan var mı ??
 

Fitness Bilim 

Forum Üyesi
Katılım
7 Şub 2021
Mesajlar
95
Tepki puanı
10
Selam arkadaşlar benim bir sorum olacaktı Bir iki aydır bileklerim ağrıyor bileğimi koltuğa biraz bastırınca bile ağrıyor Barbell Curl yapmaktan diye düşünüyorum bileklerim zayıf bilek çalışmaya başladım ama hala geçmedi ağrı Normal de ağrımıyor ama bilek kuvveti gerektiren şeyler de ağrıyor Ne yapmam lazım Barbell Curle bir süre ara vermeye düşünüyorum ama bilmiyorum Kemiklerim ağrıyor galiba doktorluk bir durum olabilir mi bu durumu yaşayan var mı ??

Merhaba, Sorunuz için teşekkür ederiz, bu konuda uzman üyelerimiz en kısa sürede size cevap verecektir. Keyifli forumlar dileriz. :)
 
Yorum
Katılım
6 Şub 2021
Mesajlar
115
Çözümler
8
Tepki puanı
132
Merhaba. Bazı hareketleri yaparken farkında olmadan bileklerinizi büküyor olabilirsiniz. Bu genellikle kısa sürede kendinize göre yüksek kilolara çıkmanızdan kaynaklı olur. Çünkü kaslarınız ve vücudunuz o kilolarla çalışmaya uygun halde olabilir ancak bilekleriniz zayıf ve güçsüzse hareketi tamamlayabilmek adına bükülerek olması gerektiğinden farklı pozisyona gelir. Buda bilekleriniz üzerine istenmeyen baskı ve yük oluşmasına sebep olur. Ilerleyen süreçte de bilek eklemi ve bilek çevresinde yaşanan ağrılar ve rahatsızlıkları beraberinde getirir. Size önerim, antrenmandan önce bileklerinizi iyi ısıtmaya ve hareket sırasında düz ve sabit olacak şekilde bileklerinizi bükmemeye özen gösterin. Bu durumdan kurtulana kadar bilekleriniz üzerinde fazla rahatsızlık uyandıran hareketlere ara verebilirsiniz veya bu hareketleri daha düşük kilolarla kontrollü sekilde yapabilirsiniz. Tercihen antrenmana başlamadan önce bileğinizi bilek bandajı kullanarak veya bilek sargısıyla sararak yanlış pozisyona gelmesini engelleyebilirsiniz.
 
Yorum

Trkk1071

Forum Üyesi
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
5
Tepki puanı
2
Merhaba. Bazı hareketleri yaparken farkında olmadan bileklerinizi büküyor olabilirsiniz. Bu genellikle kısa sürede kendinize göre yüksek kilolara çıkmanızdan kaynaklı olur. Çünkü kaslarınız ve vücudunuz o kilolarla çalışmaya uygun halde olabilir ancak bilekleriniz zayıf ve güçsüzse hareketi tamamlayabilmek adına bükülerek olması gerektiğinden farklı pozisyona gelir. Buda bilekleriniz üzerine istenmeyen baskı ve yük oluşmasına sebep olur. Ilerleyen süreçte de bilek eklemi ve bilek çevresinde yaşanan ağrılar ve rahatsızlıkları beraberinde getirir. Size önerim, antrenmandan önce bileklerinizi iyi ısıtmaya ve hareket sırasında düz ve sabit olacak şekilde bileklerinizi bükmemeye özen gösterin. Bu durumdan kurtulana kadar bilekleriniz üzerinde fazla rahatsızlık uyandıran hareketlere ara verebilirsiniz veya bu hareketleri daha düşük kilolarla kontrollü sekilde yapabilirsiniz. Tercihen antrenmana başlamadan önce bileğinizi bilek bandajı kullanarak veya bilek sargısıyla sararak yanlış pozisyona gelmesini engelleyebilirsiniz.
Evet bileklerimi malesef ister istemez bükebiliyorum özellikle barla shoulder press yaparken ama ağrısını barbell curl yaparken hissediyorum Z barla çalışsam da ağrıyor Tavsiyelerinize dikkat edeceğim. Çok teşekkürler
 
Yorum
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst