Agirlik calisanlar aptal midir ? (1 Viewer)

Savas Cebeci

Yönetici
Site Admini
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
244
Tepki puanı
669
Puanları
123
Gunun hangi saatinde olduguna bagli. Eger antreman sonrasi ise evet. Ben gecende agir bir antreman sonrasi iki yildir kullandigim kilidin sifresini unuttum. Glikojeni bitirdik beyne yeterli besin kalmadi Kafa durdur resmen.
Arkadaslar saka bir yana bu kedi ciger hikayesidir. Eskidende vardi. Sene 1992/1993 falan ben ilk agirlik calismaya basladigim zamanlar. Ozamanlar internet falan yok. Daha sosyal insanlar. kalabalik bir gurup oturuyoruz bir masada. Bir mevzuu oldu. Cocugun biri bana dediki, KAS YAPACAGINA BIRAZ BEYIN YAP !
Kizlar falan kahkalarla gulduler. Cocuk tahmin ettiginiz gibi ince egzersizle alakasi olmayan bir adam. Ben birsey demedim. Millet dagildi bu kaldi. Cektim bunu kenara dedim bak. Ben kas calistim sen beyin madem cok zekisin. Simdi kafani gozunu kiricam hadi kurtul beyin gucuyle
Bizimkisi aman abi yanlis anladin falan geri vites. Bende kiyamadim. Olay kapandi. Sonra bu arkadas benim en yakin arkadaslarimdan biri oldu Bir kac sene sonra bu askere gitti. Aradim: - Naber lan dedim nasil gidiyor ?
Abi sorma cok kotu askerlik kosu, parkur falan filan. Bizimkisi zaten sporla alakasi yok.
Dedim moruk o kadar beyin calisacagina biraz kas calissaydin askerlik kolay olurdu
Simdi mi ? Gym'de arkadas
Okur bu satirlari buradan selamlarimi iletiyorum kendisine.

Kiskananlar herzaman olur. Kiskanma arttikca birseyler yapmaya baslamissinizdir demektir. Aynen devam edin. Egzersiz yapan herkes SANLIDIR. Hem saglik hem estetik acisindan Kasta yapin beyinde yapin, Birinden birini tercih etmek zorunda degilsiniz

 

SaVaS

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
1,122
Tepki puanı
106
Puanları
138
aslında hocam basit : asıl spor yapmayan aptaldır. her yönden artısı var görünüşü tamami ile kenara bırakmak lazım onu geçtik sağlığımıza'da faydası var ve ben yazılım ile uğraşıyorum ve şunu açık net diye bilirim spora başladığımdan bu yana kafam daha iyi calışıyor gibi ben böyle hissediyorum ve nasıl daha önce başlamadım diye kendime sorup duruyorum..
 

gökhan

Forum Üyesi
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
1
savaş hocama kesinlikle katılıyorum :D
 

yavuzserdar

Forum Üyesi
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
1
Hocama katılıyorum. Türkiye de mantık beyninle para kazanamiyorsan vucudunla kazandir. Ama burada durum spor degil ki atiyorum muhendis ile insaat iscisi kastedilir ve amaç ezmekten ziyade zaman kurtarmaktir. Bende bir zamanla o örnekte ki gibi düşünüyordum. Boksa baslayana kadar beyinsizler yapar diyordum. Ama bi işin içine girmeden onun sanat olduğunu anlayamiyorsunuz. Spor yürüyüş bile olsa lazımdır ve kiyaslanmamali bence onunla bununla.
 

oguz

Forum Üyesi
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
242
Tepki puanı
71
Puanları
73
bu ulkenin bireylerinin kafa olarak her daim ileri gitmesini, gelismesini arzu etmis olan ulu onderimiz Mustafa Kemal, genclerin spor yapmasini ciddi bicimde desteklemistir.

bu bilinci halen yasatabildigimizi gormek guzel.
 

Nurettin Olgun

Site Admini
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
1,968
Tepki puanı
673
Puanları
188
Gunun hangi saatinde olduguna bagli. Eger antreman sonrasi ise evet. Ben gecende agir bir antreman sonrasi iki yildir kullandigim kilidin sifresini unuttum. Glikojeni bitirdik beyne yeterli besin kalmadi Kafa durdur resmen.
Arkadaslar saka bir yana bu kedi ciger hikayesidir. Eskidende vardi. Sene 1992/1993 falan ben ilk agirlik calismaya basladigim zamanlar. Ozamanlar internet falan yok. Daha sosyal insanlar. kalabalik bir gurup oturuyoruz bir masada. Bir mevzuu oldu. Cocugun biri bana dediki, KAS YAPACAGINA BIRAZ BEYIN YAP !
Kizlar falan kahkalarla gulduler. Cocuk tahmin ettiginiz gibi ince egzersizle alakasi olmayan bir adam. Ben birsey demedim. Millet dagildi bu kaldi. Cektim bunu kenara dedim bak. Ben kas calistim sen beyin madem cok zekisin. Simdi kafani gozunu kiricam hadi kurtul beyin gucuyle
Bizimkisi aman abi yanlis anladin falan geri vites. Bende kiyamadim. Olay kapandi. Sonra bu arkadas benim en yakin arkadaslarimdan biri oldu Bir kac sene sonra bu askere gitti. Aradim: - Naber lan dedim nasil gidiyor ?
Abi sorma cok kotu askerlik kosu, parkur falan filan. Bizimkisi zaten sporla alakasi yok.
Dedim moruk o kadar beyin calisacagina biraz kas calissaydin askerlik kolay olurdu
Simdi mi ? Gym'de arkadas
Okur bu satirlari buradan selamlarimi iletiyorum kendisine.

Kiskananlar herzaman olur. Kiskanma arttikca birseyler yapmaya baslamissinizdir demektir. Aynen devam edin. Egzersiz yapan herkes SANLIDIR. Hem saglik hem estetik acisindan Kasta yapin beyinde yapin, Birinden birini tercih etmek zorunda degilsiniz


Hocam ikise'de yok adamda ne beyin ne kas ona ne yapıcaz kendi halinde bırakalım bence bitkilerin bu Dünya'da yaşamaya hakkı var. Sizce Hocam :)
 

Nurettin Olgun

Site Admini
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
1,968
Tepki puanı
673
Puanları
188
aslında hocam basit : asıl spor yapmayan aptaldır. her yönden artısı var görünüşü tamami ile kenara bırakmak lazım onu geçtik sağlığımıza'da faydası var ve ben yazılım ile uğraşıyorum ve şunu açık net diye bilirim spora başladığımdan bu yana kafam daha iyi calışıyor gibi ben böyle hissediyorum ve nasıl daha önce başlamadım diye kendime sorup duruyorum..

Ben bi ara yapmadım yani sen bana neyse yine genel konuştun be savaş :D
 

Omega*

Forum Üyesi
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
183
Tepki puanı
38
Puanları
58
Vücut büyüdükçe malzeme küçülüyor diyen idiotlardan da çok var
Bilirsiniz işte kıskançlığın son noktası
 

Nurettin Olgun

Site Admini
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
1,968
Tepki puanı
673
Puanları
188
Hocam hadi ona alıştık.Beyin ne ara küçüldü " Albert Einsteini " Geri istiyoruz klonlansınlar abi yoksa ben bi sonraki neslin sonunu hiç iyi görmüyorum Ada'm tenezzül edip ihtiyaç duyduğu konuyu araştırmaktan aciz.

Fakat soracak olursanız herkes süper zeka tamam " Google amca var olduğu sürece !" Herkes filozof ve kendi çapında bilim Ada'mı


Peki vücudunda altı yüz küsür kas var haberi var mı ? Tabi ki yok ordan buradan duyduğu bilgi bile sayılmayan saçma ve mantık dışı soru sormaları normal değil.Ki başka bir ülkede fitness ile ilgilenip böyle garip sorular sorana bakış açısı ' da farklı olacaktır.

Evet ortada bi aptal yok birden çok aptal var.Çünkü eğer ki fitness gibi bir daldan sınav yapacak olsalar çoğu insan ne sözlüden geçer nede sınavdan ama azıcık mantık misal @Omega benim bir konu Hakkı'n da bilgim yoktu kalkıp bunu sana sordum !

Ne bi şey eksildi benden nede ben çok bilmişim ben herşeyi bilirim gibi bir durum olmadı çünkü olması gerekeni yaptım Bilgim olmayan konuyu öğrenmek için soru sordum ve cevap aradım v.s v.s

Gurur yapmak veyahut trip atmak güzel bir davranış değildir.

( Her zaman daha iyisi vardır.Her zaman dahada iyisi olacaktır.) [emoji57][emoji19][emoji6][emoji28]



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kimler görüntüledi

Üst