Hoş geldin!

Forum sitemize kayıt olarak fitness ve vücut geliştirme konularında sorular sorabilir, diğer insanlarla iletişime geçebilirsiniz!

Şimdi Kayıt Ol

Ağırlık Antrenmanından Sonra Kondüsyona Yönelik Çalışma

isacan35

Forum Üyesi
Katılım
10 Haziran 2014
Mesajlar
19
Tepkime puanı
2
Ödüller
0
Yaş
27
Fit Puan
0
Arkadaşlar merhaba,

yaklaşık 1 yıldır salona gidiyorum... Bu bir yıllık süreçte kardiyoyla pek haşır neşir olmadım. Genelde sadece ağırlık kaldırıp idmanı tamamlamaktan ibaretti çalışmalarım.

Geçen ay itibariyle halı saha organizasyonuna dahil olduk, tabii kondisyonsuzlukla tel tel döküldüm sahada, mevcut gücümü de kullanamadım. Örneğin bacak çalışmaktan dolayı şutlarım sertleşmişti fakat 15. dakkadan sonra mecalim kalmadı.

Kondisyonumu arttırmak adına çalışma yapmaya karar verdim, öncelikle genel anlamda tavsiyeleriniz nedir ?

Bir de sorum şu olacak, koşu bandı ve bisiklet tepesinde koşmayı sevmiyorum, salonun hemen yakınında tartan pist var, sizce ağırlık idmanını tamamladıktan sonra direk oraya gidip kondisyon kazanmaya yönelik çalışsam doğru olur mu ? Kas kaybına sebebiyet verir miyim ?
 

bostonblue

Forum Üyesi
Katılım
14 Ağustos 2014
Mesajlar
11
Tepkime puanı
3
Ödüller
0
Fit Puan
0
ip atlamayı deneyebilirsin belki? tecrüben yok ise başlarda şevkin kırılabilir lakin üzerine gidip iş çözmeye başlayınca hem çok keyif alır hem de kalp atış hızını isteğine göre ayarlayabilirsin.
cardio antrenmanlarında kas kaybı üzerine savaş hocanın videolarında söylediği, ağırlık antrenmanlarını 45 dakika maksimum 1 saat tutmak gerektiği. bunun ardından 5 dakika dinlenip 10 round eldiven dövdüğünü söylüyordu. bu da her round 2 dakikadan dinlenme ile 30 dakika süren hiit (high intensity interval traning) demek. bu kriterlere uyulursa kas kaybı kolay kolay gerçekleşecek bir durum değil, savaş hocanın söylediklerinden anladığım.

iyi çalışmalar,
 
Üst