1 haftalık kreatin kullanımım ve gözlemlerim

Hoşgeldin!

Forum sitemiz tamamen ücretsizdir.

Şimdi Kayıt Ol!
Forum Üyesi
Katılım
29 Eyl 2022
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
26
Yaş
25
Kilo (kg)
85
Spor Geçmişi
3 ay
Boy (cm)
1.81
yaklaşık 3 aydır spor yapıyorum 25 yaş, 1.81 boy, 85 kilo olarak başladım haziranda. 3 aydır hiç ek supplement kullanmadım ve bu süreçte hem ufak da olsa hacimlendim hem de kaldırdığım kiloları yavaş yavaş artırdım. son 1 haftadır kreatin almamla birlikte off günlerde hala kaslarımda pump hissediyorum ve antrenman sonrası kas ağrılarım rahatsız edici olmaktan çıktı. haftada 3 gün full body antrenman yaptığım için ptesi, çrş, cuma şeklinde aşağı yukarı antrenmanım 1.5 saat sürüyor ve bu yüzden sürekli kas ağrılarını yaşıyordum. örneğin dumbell bench press, 12.5kg dumbell ile başlamıştım geçtiğimiz zamana kadar 17.5 a kadar çıktı, son 1 haftadır 20 lerle çalışmaya başladım. leg press 150kg ile başladım son hafta 230 a kadar çıkabildim.

kreatinin şuana kadar faydası: eklemlere binen yükten dolayı oluşan ağrıları azalttığını ve bu sayede daha ağır kiloları daha dengeli bir şekilde kaldırabildiğimi fark ettim. kreatin öncesi 20kg denediğimde ağırlığı kaldıracak gücüm hala vardı ancak eklemlere yük bindiği için tıkanıyordım kreatin sayesinde bu olayı yaşamadığım için önceden 4x10 tekrarda ilk 2 seti nizami çıkarırken 3. set facia oluyordu şuan full set nizami. tek olumsuz diyebileceğim yanı dün gece uyurken kollarım sanki antrenmandan yeni çıkmış gibi pump olduğu için uyurken kolumu yastığın altına atamadım :lol:. ek olarak antrenmanlarım uzun sürdüğü için kahve dışında pre kullanmadım hiç ve her antrenman sonu cidden bitiyordum özellikle son yarım saat nabzımın düştüğü çok barizdi ancak kreatin ile birlikte elimde olsa yarım saat daha giderim ancak hem hareketler bitiyor hem de katabolik olmamak için yine 1.5 saati geçmiyorum. şuana kadar bana performans açısından tahminimce %30'luk bir boost etkisi verdi diyebilirim. sadece antrenman günleri 10mg, öncesi 5, sonrası 5 şeklinde aldım, off günlerde sadece 5mg. güzel bir icatmış kreatin. araştırdığıma göre 1 ay kullanıp, 2 ay off yapmayı düşünüyorum böyle bir döngü tutturmayı düşünüyorum.

günlük içtiğim şu miktarı da 4.5lt, off günlerde 3 lt.

antrenman öncesi 1lt, antrenmanda 0.5 (evet 1.5 saatlik antrenmanda. susamıyorum ama çok içersem de mideyi şişirir diye 0.5 garip bir şekilde yetiyor), antrenman sonrası 1lt. akşam üstü 1lt, gece yatmadan 1lt.
 
  • :)
  • :D
  • ;D
  • :lollol:
  • :lol:
  • ;)
  • :(
  • :cool:
  • :p
  • :eek:
  • :laugh:
  • :rolleyes:
  • :angry:
  • :mad:
  • :embarras:
  • :undecided:
  • :cry:
  • :evil:
  • :heart:
  • %p
  • :bravo:
Üst